DAJ CYNK

TP najcenniejszą polską marką wg "Rzeczpospolitej"

WitekT

Wydarzenia

Telekomunikacja Polska zwyciężyła w rankingu najcenniejszych polskich marek MARQA 2006, publikowanym przez dziennik Rzeczpospolita. Firma jest na czele tego zestawienia od początku jego istnienia, czyli od trzech lat.

Telekomunikacja Polska zwyciężyła w rankingu najcenniejszych polskich marek MARQA 2006, publikowanym przez dziennik Rzeczpospolita. Firma jest na czele tego zestawienia od początku jego istnienia, czyli od trzech lat.

Wartość marki TP wyceniana jest na 2,6 mld zł, kolejne miejsca zajmują PKN Orlen (2,4 mld zł) i PZU (1,9 mld zł). Łącznie 250 najcenniejszych polskich marek wartych jest 34 mld zł.

Marka jest uznawana za istotę współczesnej konkurencji. Dlatego zwycięstwo w rankingu najcenniejszych polskich marek jest dla TP najwyższym prestiżem, a jednocześnie zobowiązaniem do stałego podnoszenia jakości i wiarygodności - powiedział Marek Hancke, Dyrektor Pionu Komunikacji Korporacyjnej.

Ranking najcenniejszych polskich marek redakcja Rzeczpospolitej tworzy we współpracy z firmą doradczą Ernst&Young oraz firmą badającą rynek ACNielsen.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Telekomunikacja Polska