Wzmocniony dział marketingu w Motoroli
Od 1. sierpnia Diana Wasilewska obejmie stanowisko Marketing Managera w firmie Motorola Polska. W związku z tym przejmie koordynację działań dotyczących marketingu telefonów komórkowych w Polsce.
Od 1. sierpnia Diana Wasilewska obejmie stanowisko Marketing Managera w firmie Motorola Polska. W związku z tym przejmie koordynację działań dotyczących marketingu telefonów komórkowych w Polsce.
Jednocześnie Małgorzata Matusiewicz, Marketing Manager Mobile Devices, Central and Northern Europe, zajmująca się dotychczas marketingiem w Polsce i Europie Środkowej i Wschodniej, rozszerzy zakres działań na Europę Północną: Skandynawię, Danię oraz państwa bałtyckie.
Diana Wasilewska, marketing manager - ukończyła Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Z reklamą związana jest od 1995 roku. Pierwszą pracę podjęła w Małopolskiej Agencji Reklamowej "Galicja", a następnie w agencjach: McCann Erickson, Leo Burnett i Young and Rubicam. W 2004 roku objęła stanowisko Account Director w agencji Gruppa66 Ogilvy.