Zmiany w strukturach Orange Polska

1 stycznia Orange Polska połączy działy Sprzedaży i Komercyjnej Digitalizacji, Marketingu B2C oraz Marki i Komunikacji Marketingowej - zarządzać będzie nimi Mariusz Gaca, nowo powołany Wiceprezes Zarządu ds. Rynku Konsumenckiego.

Lech Okoń (LuiN)
11
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Zmiany w strukturach Orange Polska

1 stycznia Orange Polska połączy działy Sprzedaży i Komercyjnej Digitalizacji, Marketingu B2C oraz Marki i Komunikacji Marketingowej - zarządzać będzie nimi Mariusz Gaca, nowo powołany Wiceprezes Zarządu ds. Rynku Konsumenckiego.

Dotychczasowe stanowisko Mariusza Gacy, tj. Wiceprezesa ds. Rynku Biznesowego, przypadnie Bożenie Leśniewskiej.

Zmiany mają na celu uproszczenie struktury, przyspieszenie procesów decyzyjnych i jaśniejsze przypisanie odpowiedzialności - w kompetencjach jednego członka zarządu będą sprzedaż, marketing i komunikacja.

Mariusz Gaca, obecnie wiceprezes zarządu ds. Rynku Biznesowego, w latach 2009-2013 pełnił funkcję dyrektora wykonawczego w Grupie TP odpowiedzialnego za sprzedaż i obsługę klientów indywidualnych i biznesowych oraz prezesa zarządu PTK Centertel, operatora telefonii komórkowej Grupy. Bożena Leśniewska, obecnie członek zarządu Orange Polska ds. Sprzedaży i Komercyjnej Digitalizacji, w latach 2006-2013 pełniła szereg funkcji wykonawczych w zakresie sprzedaży dla klientów biznesowych, między innymi z sukcesem przeprowadziła integrację struktur organizacyjnych odpowiedzialnych za rynek biznesowy w Telekomunikacji Polskiej i PTK Centertel.

Dalsza część tekstu pod wideo