Autopay z przydatną nowością. Mają to tylko dwa banki

Autopay wprowadza na swojej platformie nowe rozwiązania ułatwiające płatność kartą w internecie – Visa Click to Pay. Jest to jedno z pierwszych wdrożeń tego rozwiązania w Polsce, które pozwala sfinalizować transakcję kartą szybciej i bardziej wygodnie niż do tej pory.

Mieszko Zagańczyk (Mieszko)
4
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Autopay z przydatną nowością. Mają to tylko dwa banki

Click to Pay to jedno z najnowszych rozwiązań płatniczych, wprowadzonych na nasz rynek. System powstał w celu przeniesienia wygody płatności zbliżeniowych do zakupów w internecie. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Rozwiązanie rozwijane jest co prawda od kilku lat m.in. przez organizacje Visa oraz Mastercard, ale dopiero pod koniec zeszłego roku doczekało się pierwszych realnych wdrożeń i to na polskim rynku – na początek w PayU i u innych operatorów płatności online, a w bieżącym roku także w bankach – w Velobanku i Banku Pocztowym. Teraz, w porozumieniu z Visą, nowość wprowadza do siebie Autopay. 

Klienci korzystający z bramki płatniczej Autopay podczas zakupów w sieci mogą teraz płacić w sklepach internetowych z Visa Click to Pay, bez konieczności ręcznego uzupełniania danych z karty za każdym razem, gdy robią zakupy. Wystarczy wprowadzić je tylko raz podczas płatności – w ten prosty sposób zakłada się konto Click to Pay i będzie można płacić jednym kliknięciem. 

Transakcji można dokonać na dowolnym urządzeniu z dostępem do internetu – smartfonie, komputerze czy tablecie. Rozwiązanie jest branżowym standardem płatności, który upraszcza proces zakupowy.

Wdrażając Visa Click to Pay na platformie Autopay wprowadzamy nową jakość w płatnościach kartowych. Finalizacja transakcji jest wygodniejsza i szybsza, co wpływa także pozytywnie na poziom bezpieczeństwa i zwiększa konwersję w e-sklepach. Płacenie kartą bez konieczności każdorazowego wpisywania jej numeru i dodatkowych danych transakcyjnych jest odpowiedzią na potrzeby klientów, którzy chcą płacić sprawnie i bez przeszkód

mówi Wojciech Murawski, co-CEO Autopay.

Click to Pay wykorzystuje rozwiązania zwiększające bezpieczeństwo transakcji, takie jak tokenizacja. To technologia, która zastępuje wrażliwe dane płatnicze zaszyfrowanym kluczem. Zakupy są bezpieczne, a cała transakcja zajmuje kilka sekund.