W kantorze PKO zapłacisz teraz Blikiem

PKO Bank Polski udostępnił nową funkcję w kantorze internetowym – klienci mogą kupić walutę za pomocą systemu płatności mobilnych BLIK. Z usługi skorzystają osoby posiadające konta walutowe oraz dostęp do serwisu bankowości mobilnej lub internetowej w PKO Banku Polskim. 

Mieszko Zagańczyk (Mieszko)
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
W kantorze PKO zapłacisz teraz Blikiem

Rozwiązanie wykorzystuje bramkę płatniczą firmy eService. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Aby zapłacić Blikiem w kantorze trzeba:

  • mieć dostęp do aplikacji mobilnej lub serwisu iPKO oraz aktywowany dostęp do kantoru,
  • posiadać konto walutowe - można je w każdej chwili otworzyć w IKO lub iPKO,
  • posiadać środki na koncie w innym banku, który obsługuje system BLIK,

Wysokość transakcji w kantorze z wykorzystaniem systemu BLIK z innego banku zależy od jego limitu.

Płatności za pomocą systemu BLIK są bezpłatne, a transakcja natychmiastowa - waluta od razu trafia na konto walutowe klienta. Wystarczy wprowadzić kod BLIK bezpośrednio w kantorze, bez przekierowywania na stronę pośrednika płatności. Dzięki wprowadzeniu systemu BLIK do kantoru klienci mogą płacić środkami z konta w innym banku.

Nowym rozwiązaniem w kantorze jest także uruchomienie dostępu do wymiany waluty dla młodzieży w wieku 13-18 lat. Dotychczas młodzi klienci, pomimo że byli posiadaczami konta osobistego w polskiej walucie i rachunku walutowego, nie mogli używać internetowego kantoru banku, a tym samym w pełni korzystać z pakietu walutowego.

Obecnie z kantoru PKO Banku Polskiego korzysta ponad pół miliona użytkowników. Szczególnie polubili zakupy waluty w aplikacji mobilnej IKO, w której wykonują 75 proc. transakcji, pozostałe 25 proc. przypada na iPKO.