PKO BP z nowością w aplikacji. Dwie ważne usługi teraz są łatwiejsze

PKO BP wprowadził drobne, ale bardzo przydatne usprawnienie w swojej aplikacji mobilnej. Z nowości skorzystają ci, którzy za pomocą IKO kupują bilety na komunikację miejską lub opłacają miejsca parkingowe.

Mieszko Zagańczyk (Mieszko)
1
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
PKO BP z nowością w aplikacji. Dwie ważne usługi teraz są łatwiejsze

Dzięki nowej funkcji w IKO użytkownik może szybciej sprawdzić status aktywnych biletów komunikacyjnych i opłat parkingowych. Informacje o biletach i opłatach znajdą się teraz na liście powiadomień w telefonie. Dzięki temu wygodniej i szybciej można monitorować status usług.

Dalsza część tekstu pod wideo

Gdy kupisz bilet lub opłacisz parking, powiadomienie na ekranie pojawi się automatycznie. Funkcja działa dla biletów komunikacyjnych krótszych niż 24-godzinne

wyjaśnia PKO BP.

W powiadomieniach klienci PKO BP znajdą najważniejsze informacje, takie jak:

  • status biletu,
  • czas do końca ważności biletu,
  • pasek postępu z informacją o początku i końcu ważności biletu,
  • nazwę przewoźnika (jeśli korzysta się z komunikacji miejskiej),
  • numer rejestracyjny pojazdu (jeśli opłaca się parking).

Na telefonach z systemem Android na 3 minuty przed upływem ważności biletu jego status zmieni się z „Aktywny” na „Bilet wkrótce straci ważność”. Gdy bilet straci ważność, powiadomienie będzie widoczne jeszcze przez 5 minut.

W przypadku opłat parkingowych start/stop powiadomienie zniknie automatycznie, gdy użytkownik zatrzyma czas postoju pojazdu.

Powiadomienia działają w aplikacji IKO 3.166 na telefonie z systemem operacyjnym w wersji min. Android 12.0 lub iOS 16.2.

Korzystanie bezpośrednio w aplikacji bankowej z funkcji kupowania biletów na komunikację miejską lub opłacanie miejsc parkingowych to bardzo duże ułatwienie, zwłaszcza dla mieszkańców większych miast. Wszystkie opcje są pod ręką, nie trzeba używać dodatkowych aplikacji i tak jest też najbezpieczniej. Kto jeszcze nie korzysta, powinien spróbować.