Bank Millenium: status wniosku hipotecznego dostępny online również dla osób niebędących klientami banku
Możliwość śledzenia statusu wniosku hipotecznego w aplikacji mobilnej Banku Millennium mają teraz także osoby, które nie są klientami banku. To kolejny etap projektu cyfryzacji hipotek.

Od teraz, każda osoba, która złożyła wniosek o kredyt hipoteczny w Banku Millennium, ma możliwość wygodnego sprawdzenia statusu tego wniosku w aplikacji mobilnej. Usługa jest dostępna po zainstalowaniu aplikacji Banku Millennium w telefonie i skorzystaniu ze specjalnego przycisku na ekranie aktywacji:
Zobacz: Aplikacja Banku Millennium trafiła do Huawei AppGallery
Zobacz: Bank Millennium udostępnia lokaty strukturyzowane w swojej aplikacji mobilnej



Podczas pierwszego wejścia pojawi się ekran z informacją, co jest potrzebne do zalogowania się do usługi. Są to:
- numer wniosku kredytowego,
- wybrane cyfry z numeru PESEL lub paszportu,
- oraz Hasło SMS, które bank prześle na numer telefonu podany we wniosku kredytowym.
W ramach usługi w aplikacji mobilnej dostępne są następujące informacje:
- aktualny status wniosku z opisem, co się dzieje z wnioskiem na danym etapie,
- pasek postępu, prezentowany w formie koła,
- numer wniosku i wnioskowana kwota,
- imię i nazwisko eksperta prowadzącego wniosek, a w przypadku wniosku złożonego u brokera również dodatkowa informacja o partnerze prowadzącym wniosek,
- lista poprzednich etapów wniosku.
Jak wcześniej zapowiadaliśmy, to kolejny etap projektu pełnej digitalizacji kredytów hipotecznych. W planach mamy udostępnienie kolejnych rozwiązań, a docelowo uruchomienie zdalnego procesu sprzedaży „end to end” w bankowości elektronicznej.
– powiedziała Ania Meunier, Kierująca Wydziałem Kredytów Hipotecznych w Banku Millennium
Projektując nowe rozwiązania w zakresie hipotek, po raz kolejny spojrzeliśmy na cały proces oczami klientów. Priorytetem było dla nas zapewnienie jak najlepszego doświadczenia w korzystaniu z usługi. Wiemy, że ubieganie się o kredyt hipoteczny to jeden z ważniejszych momentów w życiu, tym bardziej zależało nam na tym, by proces ten przebiegał płynnie i transparentnie. Mamy już sygnały od klientów, że to się udało. Teraz idziemy o krok dalej i proponujemy równie wygodne rozwiązanie osobom, które dotychczas nie korzystały z naszych usług.
– powiedziała Halina Karpińska, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium