DAJ CYNK

Klienci indywidualni PKO BP mogą korzystać z usługi wideodoradcy

Marian Szutiak

Kredyty

PKO BP wideodoradca klienci indywidualni

PKO Bank Polski udostępnił klientom indywidualnym usługę wideodoradcy, z której mogły wcześniej korzystać firmy. Podczas rozmowy on-line można złożyć wniosek o kartę kredytową, pożyczkę gotówkową, ubezpieczenie komunikacyjne oraz otwarcie limitu w koncie.

– Zgodnie z zapowiedzią złożoną w maju, kiedy to bank uruchomił usługę wideodoradcy dla firm, rozszerzamy jej zakres udostępniając ją także dla klientów indywidualnych. Nasi doradcy nie tylko informują o ofercie banku podczas rozmowy on-line, ale także pomagają skorzystać z niej. Na początek maja możliwość złożenia wniosku o kartę kredytową, pożyczkę gotówkową, ubezpieczenie komunikacyjne oraz otwarcie limitu w koncie.

– powiedział Bartosz Błaszczyk, dyrektor Biura Klienta Podstawowego w PKO Banku Polskim

Zobacz: Konto na selfie założysz również w PKO Banku Polskim
Zobacz: Rusza platforma samochodowa Grupy PKO Banku Polskiego

W trakcie wideo rozmowy z doradcą każdy może uzyskać szczegółowe odpowiedzi na pytania dotyczące oferty PKO Banku Polskiego. Ponadto, jeśli podczas tej rozmowy zdecyduje się na skorzystanie z oferty banku, może od ręki, korzystając z pomocy doradcy, złożyć wniosek o kartę kredytową, pożyczkę gotówkową, a także kupić ubezpieczenie komunikacyjne oraz uruchomić limit odnawialny w koncie.

Rozmowa wideo z doradcą PKO może odbyć się w dni robocze w godzinach 9-17. Chcąc z niej skorzystać, należy wejść na stronę w serwisie internetowym banku i skorzystać z linku do krótkiego formularza rejestracyjnego, który należy wypełnić. Na podany adres zamawiający rozmowę otrzymuje email z linkiem do przeprowadzenia testu połączenia. Należy postępować zgodnie z instrukcjami z e-maila i sprawdzić, czy link działa na urządzeniu, z którego dokonywane jest połączenie. Może to być komputer stacjonarny/laptop lub smartfon z przeglądarką internetową (zalecany Chrome) czy aplikacją Google Meet. Przed zaplanowaną wideokonferencją z doradcą, na wskazany numer telefonu przyjdzie SMS, a na adres poczty elektronicznej e-mail z prośbą o dołączenie do spotkania, z linkiem do połączenia wideo.

Jak zapewnia bank, rozmowa wideo jest w pełni bezpieczna. Formularz rejestracji jest obsługiwany w domenie internetowej banku, rozmowa jest realizowana przez szyfrowane łącze. Bezpieczeństwo strony z formularzem potwierdza stosowany protokół HTTPS i oficjalny certyfikat SSL PKO Banku Polskiego, a wideorozmowy oficjalny certyfikat SSL Google Meet. E-maile będą wysyłane z adresu powiadomienia[at]pkobp.pl, a nadawcą SMS-ów będzie PKOBP. Należy zwrócić uwagę na link do rozmowy wideo w wiadomości email i SMS, wszystkie linki prowadzą do stron szyfrowanych https://doradcaonline.pkobp.pl/... – ze zgodą na nagranie, a następnie do https://meet.google.com/... i są prezentowane w całości, bez użycia skrótów.

Od maja usługa wideodoradcy jest dostępna dla klientów firmowych, którzy podczas spotkania online mogą porozmawiać na temat rozwiązań wspierających działalność firmy. W pierwszych tygodniach po uruchomieniu usługi klienci najczęściej łączyli się zdalnie z doradcą, aby uzyskać informacje na temat wsparcia w ramach tak zwanej Tarczy Antykryzysowej. Od teraz podczas wideorozmowy przedsiębiorcy będą mogli również uruchomić pożyczkę lub kredyt w rachunku bieżącym. Sposób uruchomienia wideo spotkania z doradcą dla firm jest taki analogiczny jak w przypadku klientów indywidualnych. PKO Bank Polski sukcesywnie rozwija zdalne formy kontaktu z bankiem, w serwisie transakcyjnym iPKO i aplikacji mobilnej IKO systematycznie pojawią się nowe funkcje ułatwiające korzystanie z usług banku i obsługi rachunków. Zachęcamy do ich maksymalnego wykorzystania.

Zobacz: Żappka ma już 3 mln użytkowników. To zasługa Żappka Pay i innych nowości
Zobacz: Autopay w Moim ING

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: PKO BP