DAJ CYNK

Santander Consumer Bank wprowadza nową kartę ratalną

Marian Szutiak

Kredyty

Santander Consumer Bank karta ratalna

Santander Consumer Bank przygotował nową odsłonę karty Comfort Plus – kartę ratalną ze stałą spłatą minimalną. Pozwala ona za zakup dowolnego produktu w sklepach na całym świecie.

Santander Consumer Bank wprowadza innowacyjny produkt w postaci karty ratalnej. Umożliwia ona kupowanie wybranych towarów lub usług w dowolnym miejscu, bez żadnych ograniczeń. Klient spłaca kartę w równych, stałych kwotach, które ustala na samym początku. Wszystko w ramach przyznanego limitu na karcie. Jak zapewnia bank, jest to rozwiązanie, które pomoże zapewnić bezpieczeństwo finansów bez względu na okoliczności, co jest szczególnie istotne w związku z wysokim poziomem inflacji w Polsce.

Zobacz: Santander z nową usługą. Niemiec będzie płakał
Zobacz: Santander Consumer Bank ukarany przez UOKiK. Chodzi o kredyty konsumenckie (aktualizacja)

Z nowej karty można korzystać w ramach codziennych zakupów, ale również w przypadku niespodziewanych okoliczności, na przykład nagłej potrzeby leczenia stomatologicznego. Żaden wydatek nie powinien z nią zaskoczyć. Produkt może okazać się ciekawy również dla osób lubiących zakupy ratalne, ponieważ dzięki niemu nie będą już musiały tracić czasu na każdorazowe podpisywanie wniosków o finansowanie ani szukać sklepu, który oferuje wybrany produkt w dobrej cenie i możliwość spłaty w ratach.

Karta ratalna to zupełnie nowa jakość, jeśli chodzi o zakupy. Zadbaliśmy i o wygodę, i o bezpieczeństwo finansowe. Klient kupuje co chce i gdzie chce, a kwota do spłaty jest zawsze taka sama, bez względu na to jaką część limitu wykorzysta. Może ustawić stałą spłatę ze swojego konta i nie martwić się, że o niej zapomni. Poza tym zabezpiecza swoje finanse, bo dzięki karcie zyskuje dostęp do dodatkowych pieniędzy i poza zwykłymi zakupami może wykorzystać je w razie nieprzewidzianych sytuacji.

 – powiedziała Marta Michałków, Starszy Menadżer Ds. Marketingu i Rozwoju Produktów Kartowych z Santander Consumer Banku

Czego oczekują klienci produktów bankowych?

Z badania przeprowadzonego przez IBRiS na zlecenie Santander Consumer Banku w celu przenalizowania, która z cech nowego produktu jest dla potencjalnych klientów najbardziej atrakcyjna, bezkonkurencyjna okazała się możliwość samodzielnego ustalenia kwoty spłaty karty. Wybrał ją co czwarty pytany (23%), co może oznaczać, że oczekujemy większej sprawczości, jeśli chodzi o produkty bankowe, a jednocześnie elastyczności, dzięki czemu będziemy mogli dopasować je do swoich potrzeb i możliwości. Jest to istotna cecha dla młodego pokolenia, czyli ankietowanych w wieku 18-29 lat (30%) i dla niemal połowy badanych po 50-tce (49%). Częściej wskazywały ją też kobiety (25% w porównaniu z 21% mężczyzn).

Ankietowani zwracali również uwagę na wygodę użytkowania karty, dzięki której nie trzeba za każdym razem wnioskować o kredyt ratalny na wybrany produkt. Tę odpowiedź wybrało 21% z nich. Ta korzyść ponownie okazała się mieć większe znaczenie dla pań (22% w porównaniu z 19% panów).

Ważny dla respondentów okazał się brak ograniczeń w kupowaniu – możliwość zakupu wybranego przez siebie produktu w dowolnym miejscu. Wskazał ją co piąty z nich (20%). Ta korzyść miała największe znaczenie dla najmłodszych grup badanych w wieku 18-29 i 30-39 lat (odpowiednio 39% i 26%). Może to świadczyć o tym, że młodsze osoby, dla których Internet jest oczywistym środowiskiem zakupowym, oczekują większej elastyczności od nowoczesnych produktów bankowych. Elastyczność miała również duże znaczenie dla badanych zarabiających od 7 tys. zł netto w górę (25%), co może wiązać się z potrzebą zaoszczędzenia czasu.

Co ciekawe, mniejsze znaczenie dla ankietowanych miało bezpieczeństwo zakupów (10%). Może to świadczyć o tym, że za mało myślimy o tej kwestii i powinniśmy wykazywać się większą czujnością, zwłaszcza biorąc pod uwagę to, że sklepy internetowe są częstym miejscem cyberataków.

Zobacz: Loteria Visa: kup telefon Xiaomi i wygraj nawet 10 tysięcy złotych
Zobacz: Bezpieczne płatności za e-zakupy? Według Polaków to pobranie i BLIK

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: 360b / Shutterstock.com

Źródło tekstu: Santander Consumer Bank