Revolut wprowadził w Polsce funkcję Rewards, czyli rabaty wybranych marek

Revolut ogłosił dziś start nowej usługi Rewards, która skierowana jest do klientów Premium i Metal w Polsce. Dzięki funkcji Rewards, klienci Revolut uzyskali dostęp do zniżek, rabatów i zwrotu gotówki (cashback) na produkty i usługi polskich i światowych marek. 

Mieszko Zagańczyk (Mieszko)
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Revolut wprowadził w Polsce funkcję Rewards, czyli rabaty wybranych marek

Wśród firm, które oferują zniżki, są między innymi marki: W.KRUK, Wittchen, SMYK. Sephora, New Balance czy The Body Shop.

Dalsza część tekstu pod wideo

Polska jest kolejnym rynkiem, który skorzysta z nowego rozwiązania. Wcześniej tego typu rabaty zostały wprowadzone w Wielkiej Brytanii i Francji. W planach są też inne kraje w Europie. W Polsce z usług Revolut korzysta już ponad 1 milion klientów, jest to więc dla fintechu ważny rynek i dlatego też możemy liczyć na szybkie wdrożenia najnowszych funkcji i usług.

Rewards w Revolucie wykorzystuje uczenie maszynowe, by wykrywać i zapamiętywać marki, które preferuje klient, a następnie proponować mu spersonalizowane oferty. Fintech proponuje dwa rodzaje korzyści Rewards: kody zniżkowe i zwrot gotówki.

W pierwszym przypadku klient otrzymuje kod zniżkowy, który należy wpisać w momencie płatności lub zniżka uaktywni się automatycznie na stronie usługodawcy w momencie płatności kartą Revolut (lub Apple Pay/Google Pay).

Natomiast dzięki Rewards w formie zwrotu gotówki cashback klient otrzyma zwrot (przeważnie do 90 dni) określonego procentu zapłaconej kwoty (w zależności od wybranej oferty), po tym, gdy płatność zostanie zrealizowana u danego usługodawcy przy pomocy karty Revolut. 

Revolut wprowadził w Polsce funkcję Rewards, czyli rabaty wybranych marek

W dniu premiery usługi klienci w Polsce uzyskali dostęp do pierwszych 15 ofert Rewards. Kolejne z nich pojawiać się będą sukcesywnie. Oferty mają być dostępne w wielu kategoriach produktowych jak moda, zdrowie, uroda, sport, podróże i wiele innych.