Pekao Direct - kolejny poziom obsługi klienta w Banku Pekao S.A.
Centrum Bankowości Bezpośredniej w Banku Pekao S.A. zmienia się w Pekao Direct. W nowym roku bank chce jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby swoich klientów.

Działania Banku Pekao S.A. są od wielu lat wspierane przez konsultantów infolinii. Realizują oni zdalną obsługę klientów w zakresie bankowych produktów i usług. Pod nową nazwą Pekao Direct każdy klient ma uzyskać fachowe wsparcie na początkowym etapie relacji z bankiem, a także otrzymać odpowiedzi na wszelkie pytania oraz wsparcie w procesie zakupowym.
Zobacz: Przelewy na telefon BLIK teraz także dla klientów Banku Pekao S.A.
Zobacz: Bank Pekao z nowym serwisem transakcyjnym Pekao24



Wraz ze zmianą nazwy centrum kontaktowego banku, zmienić powinno się również podejście do obsługi klienta. Jak podaje Bank Pekao, staje się ono jeszcze bardziej cyfrowe i innowacyjne. W Pekao Direct postawiono na dostarczenie klientom banku najlepszych wielokanałowych doświadczeń, sukcesywnie rozwijając cyfrowe kanały komunikacji, a przez to ułatwiając codzienne bankowanie. Nowa nazwa ma podkreślić zwrot spółki w stronę technologii i wskazywać na filary skutecznej zdalnej komunikacji z klientami, czyli bezpośredni, dostępny i łatwy kontakt.
Chcemy być najbardziej innowacyjnym bankiem w Polsce. Stawiamy na cyfryzację w niemal każdym aspekcie pracy. Wykorzystując najlepsze rynkowe praktyki, staramy się jak najlepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów. Dlatego w najbliższym czasie, w ramach pracy nowego Pekao Direct, planujemy wprowadzanie kolejnych nowoczesnych projektów opartych o sztuczną inteligencję. Już teraz pracujemy nad usługami takimi jak chatbot, voicebot czy asystent osobisty.
- mówi Wojciech Bury, prezes Pekao Direct
Zobacz: Sprzedawcy wolą przyjmować płatności kartą lub telefonem - tak twierdzi Visa
Zobacz: PKO Bank Polski: zlecenia w oddziałach podpiszemy na ekranie dotykowym zamiast na papierze
Centrum kontaktowe Banku Pekao to bezpośredni kontakt z klientem w ramach infolinii i czatu. Konsultanci wspierają również doradców banku. Wprowadzane zmiany są częścią realizowanej przez Pekao strategii „Siła Żubra”.