Stokrotka chwali się aplikacją. Korzysta z niej pół miliona osób

Nasza Stokrotka to aplikacja mobilna, która po miesiącu od premiery ma ponad pół miliona użytkowników. Dzięki niej można zrobić tańsze zakupy w sklepach sieci Stokrotka. Są też dodatkowe funkcje ułatwiające zakupy.

Marian Szutiak (msnet)
1
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Stokrotka chwali się aplikacją. Korzysta z niej pół miliona osób

Każdy sklep chce mieć własną aplikację. Choć osobiście ich unikam, to jednak jest sporo osób, które dzięki nim zmieniają się w prawdziwych łowców okazji. Swoją aplikację mobilną od ponad miesiąca ma również sieć sklepów Stokrotka.

Dalsza część tekstu pod wideo

Aplikacja „Nasza Stokrotka” daje użytkownikom różne możliwości korzystania z tańszych zakupów. Z jednej strony można w niej znaleźć produkty objęte specjalnymi cotygodniowymi promocjami i kupony jednorazowe, pozwalające na tańszy zakup wybranych artykułów. Z drugiej strony umożliwia ona uczestnictwo w programie lojalnościowym opartym na zbieraniu płatków za dokonywane w sieci zakupy. Zebrane płatki umożliwiają zakup produktów w niskich cenach, nawet za 1 grosz.

Pobranie i korzystanie z aplikacji oznacza oszczędności w codziennych zakupach. „Nasza Stokrotka” powstała z myślą o umożliwieniu szybkiego zaplanowania zakupów w korzystnej cenie. Dlatego w aplikacji znaleźć można specjalne promocje dostępne dla użytkowników „Naszej Stokrotki”, sklepowe gazetki w wersji online i funkcje, dzięki którym na podstawie dostępnych informacji można łatwo ułożyć swoją listę zakupów.

– powiedziała Daria Raganowicz, specjalista ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki

Mobilna aplikacja Stokrotki ma ułatwić zaplanowanie zakupów. Oprócz specjalnych promocji przewidzianych dla użytkowników, w „Naszej Stokrotce” można przeglądać gazetki promocyjne, z którymi w ten sposób można zapoznać się szybciej niż w sklepie. Aplikacja umożliwia również tworzenie list zakupowych, do których produkty można dodawać wprost z gazetki, podczas jej przeglądania. W „Naszej Stokrotce” można również zbierać znaczki w specjalnych akcjach promocyjnych, a także znaleźć najbliższy sklep i sprawdzić historię swoich zakupów.

W Stokrotkach można zauważyć nowe oznaczenia na sklepowych półkach, dzięki którym klienci mogą znaleźć produkty dostępne z aplikacją w promocyjnych cenach. Aplikacja „Nasza Stokrotka” jest dostępna do pobrania w sklepach App Store (iOS) i Google Play (Android). Można z niej korzystać w ponad 800 sklepach Stokrotka.