Autopay i Blue Media mają ponad 10 milionów użytkowników miesięcznie
Blue Media chwali się, że z jej rozwiązań płatniczych oraz z systemu Autopay korzysta w tym roku ponad 10 milionów użytkowników miesięcznie. Sopocka spółka ma chrapkę by uzyskać status kluczowego gracza na europejskim rynku płatniczym.

Blue Media określa się mianem pioniera na rynku płatności w Polsce. Za pośrednictwem marek Blue Media i Autopay sopocka spółka oferuje szereg usług związanych z płatnościami zarówno dla firm, jak i konsumentów. W marcu liczba użytkowników aplikacji Autopay przekroczyła 1,2 mln. Dzięki temu systemy płatnicze Blue Media i Autopay obsługują już ponad 10 mln klientów każdego miesiąca.
Zobacz: Autopay: polskie autostrady za darmo dla obywateli Ukrainy
Zobacz: Z Autopay zapłacisz za tankowanie w Niemczech. A kiedy w Polsce?



Liczba klientów korzystających na co dzień z naszych rozwiązań płatniczych rośnie dynamicznie od dłuższego czasu. Jesteśmy na dobrej drodze, by stać się kluczowym europejskim graczem na rynku płatności online. Jestem dumny z całego zespołu, że w tak niesprzyjających okolicznościach zewnętrznych udaje nam się osiągać biznesowe cele.
– powiedział Andrzej Antoń, współzałożyciel i prezes Blue Media
Blue Media tworzy produkty i usługi, które ułatwiają i przyspieszają wykonywanie codziennych czynności. Jest wśród nich płacenie rachunków, doładowanie telefonu, przelewy ekspresowe czy zakupy przez Internet. Spółka świadczy także usługi związane z weryfikacją klientów w oparciu o dane bankowe, zdalne potwierdzenie tożsamości czy autoryzacje transakcji. Z kolei system Autopay jest kompleksowym rozwiązaniem umożliwiającym automatyczne płatności za przejazd autostradami i innymi drogami szybkiego ruchu w Polsce. Za pomocą Autopay można także automatycznie opłacić postój na wybranych parkingach oraz usługę mycia auta na kilkuset myjniach w Polsce.
Pod koniec 2021 roku spółka Blue Media nawiązała strategiczne partnerstwo z Pollen Street Capital, londyńskim inwestorem działającym w sektorze usług finansowych i biznesowych. Ma to pozwolić na przyspieszenie realizacji planów ekspansji Blue Media w sektorze płatności w Europie.