Xiaomi Polska wybrało nową agencję PR: OneMulti

Polski oddział Xiaomi wybrał nową agencję obsługującą medialne działania marki. OneMulti zajmie się wsparciem komunikacji i działaniami public relations. Dotychczas chińskim producentem opiekowała się firma First Public Relations.

Mieszko Zagańczyk (Mieszko)
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Xiaomi Polska wybrało nową agencję PR: OneMulti

Xiaomi Technology (Polska) Sp. z o.o. wybrało w przetargu agencję OneMulti. Z początkiem lutego 2021 roku OneMulti zajmie się kompleksowym wsparciem public relations, media relations i CSR

Dalsza część tekstu pod wideo

Agencja będzie odpowiadać za strategię komunikacji PR w Polsce, kontakt z mediami, koordynację urządzeń do testów, tworzenie i dystrybucję informacji oraz organizację wydarzeń skierowanych do dziennikarzy.

Chcemy, aby nasza komunikacja była taka, jak nasze produkty. Doskonale zaprojektowana i realizowana z myślą o użytkownikach. Wybór OneMulti wynika z zaproponowanej przez agencję wizji, projektów i doświadczenia na rynku

– mówi Jolanta Stryjczak PR Head, Xiaomi CEE, Nordic & Baltic Region. 

Ani producent, ani nowa agencja nie zdradzają jeszcze swoich planów na przyszłość. Dotąd wyróżnikiem działań Xiaomi były nie tylko ciekawe premiery nowych produktów, ale także liczne wydarzenia integrujące fanów i sympatyków marki

Agencja OneMulti wcześniej znana była pod nazwami Multi Communications i Multi Event. Działa w Polsce od 1990 r. Do grona aktualnych klientów agencji należą m.in. Action B.V., Continental, DB Schenker, Jack Link’s, Lornamead, Menard, Nexera, Polska Izba Ubezpieczeń, Volkswagen czy YIT.

OneMulti świadczy usługi obejmujące m.in. budowanie kompleksowych strategii komunikacji marketingowej i PR, realizację kampanii PR i kampanii influencerskich, relacje z dziennikarzami i interesariuszami, obsługę kampanii w social media, organizację kongresów, uroczystych gali, roadshows i innych wydarzeń specjalnych i eventów on-line oraz budowę hubów contentowych.