Aplikacja CDA pobrana ponad dwa miliony razy

Liczba pobrań aplikacji CDA na urządzenia mobilne oraz na Smart TV przekroczyła 2 miliony 200 tysięcy. Jak dotąd aplikacje najczęściej pobierali posiadacze tabletów i smartfonów, ale to wśród użytkowników telewizorów widać największy wzrost zainteresowania.

Mieszko Zagańczyk (Mieszko)
9
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Aplikacja CDA pobrana ponad dwa miliony razy

Najwięcej użytkowników aplikacji mobilnej CDA jest wśród posiadaczy telefonów i smartfonów z systemem Android, a potem z systemem iOS. Subskrybenci usługi CDA Premium mogą pobierać filmy na swoje urządzania i oglądać je w trybie offline. Największą dynamikę pobrań widać jednak po stronie użytkowników telewizorów. W kategorii Smart TV liczba pobrań zwiększa się z miesiąca na miesiąc średnio o 30 procent.

Dalsza część tekstu pod wideo

Aplikacja mobilna dla telefonów i tabletów dostępna jest najdłużej, stąd największa ogółem liczba pobrań. Najpierw z dedykowanej aplikacji mogli korzystać użytkownicy systemu Android, a potem także iOS. Jak się jednak okazuje, teraz najczęściej instalują aplikację posiadacze telewizorów Smart TV. Ma to związek z intensywną współpracą z producentami i pojawianiem się aplikacji na coraz to większej liczbie urządzeń.

Pod koniec ubiegłego roku CDA nawiązało współpracę z firmą Vestel, producentem telewizorów Toshiba, JVC i Hitachi. W pierwszym kwartale tego roku dedykowana aplikacja CDA pojawiła się na telewizorach marki LG, a niedawno także marki Panasonic. Aktualnie aplikacja dostępna jest na wybranych urządzeniach LG, Philips, Toshiba, Panasonic, JVC, Sony Bravia, TCL oraz na konsolach Xbox One.

Aplikację CDA można instalować bezpłatnie, ale tylko posiadacze płatnej subskrypcji mają dostęp do ponad 6 300 filmów w usłudze CDA Premium i tylko oni mogą pobierać i oglądać filmy offline. Z usługi CDA Premium korzysta ponad 186 tys. osób (dane na koniec marca 2019).