DAJ CYNK

VOD.pl ma nowego właściciela. Dostęp bez opłat, ale z reklamami

Marian Szutiak

Telewizja i VoD

VOD.PL ma nowego właściciela. Dostęp bez opłat, ale z reklamami

14 lutego 2023 roku streamingowe portfolio Warner Bros. Discovery powiększyło się o platformę VOD.pl. Dostęp do jej zawartości ma być bez opłat, ale w zamian widzowie będą musieli oglądać reklamy.

Nowa odsłona VOD.pl jest efektem połączenia sił dwóch grup medialnych, działających na polskim rynku. TVN Warner Bros. Discovery ma zagwarantować użytkownikom dostęp do szerokiej biblioteki programów, podczas gdy Ringier Axel Springer Polska wesprze serwis w budowaniu jego zasięgu. VOD.pl po nowemu zadebiutuje na polskim rynku 14 lutego 2023 roku, dając widzom nieodpłatny dostęp do treści (AVOD). Przyszli użytkownicy platformy znajdą tam bogatą bibliotekę seriali, dokumentów, programów rozrywkowych i poradnikowych oraz filmów.

Bezpłatny serwis VOD.pl od 14 lutego dołącza do rodziny serwisów streamingowych Warner Bros. Discovery w Polsce i uzupełnia płatną ofertę digitalową grupy, w skład której wchodzą już HBO Max i Player. Jestem niezwykle szczęśliwy, że w tak krótkim czasie udało nam się porozumieć z grupą RASP i wypracować model partnerstwa, w którym RASP wesprze nas w zbudowaniu największej platformy AVOD w Polsce. To początek znacznie szerszej współpracy z Onetem, jak również i z innymi partnerami, która zapewni nową jakość i skalę dla bezpłatnego legalnego dostępu do jakościowego kontentu dla użytkowników.

– powiedział Maciej Gozdowski, Vice President, szef serwisów streamingowych w Warner Bros. Discovery w Polsce

Cieszymy się z tej strategicznej współpracy, która łączy jakość i siłę dotarcia Onetu ze znakomitą ofertą wideo Warner Bros. Discovery. Ta współpraca da nowe życie serwisowi VOD.pl.

– powiedział Jovan Protic, COO Ringier Axel Springer Polska

Wraz ze startem nowej odsłony VOD.pl wzbogaca się portfolio Biura Reklamy TVN Warner Bros. Discovery i pojawiają się nowe możliwości komunikacji marek dla reklamodawców. Serwis VOD.pl daje możliwość dotarcia do jeszcze szerszej grupy użytkowników oraz idealnie uzupełnia ofertę reklamową premium reprezentowaną przez Playera. Dzięki tej platformie grupa Warner Bros. Discovery posiada najszerszą ofertę dla reklamodawców w Polsce. Marketerzy po raz pierwszy zyskują możliwość dotarcia do wszystkich użytkowników zainteresowanych treściami wideo i prowadzenia swoich kampanii znacznie szerzej i skuteczniej niż dotychczas.

– dodała Dorota Żurkowska, Group Senior Vice President Revenue w Warner Bros. Discovery w Polsce

W ofercie VOD.pl znajdą się treści z biblioteki TVN Warner Bros. Discovery oraz innych renomowanych dostawców, wśród których w chwili startu będą między innymi: Paramount Global, Red Bull TV czy Grupa Kino Polska / SPI International.

„BrzydUla”, „Magda M.”, „Prawo Agaty”, „Diagnoza”, “Kasia i Tomek”, „19+”, „Królowe życia”, “Żony Miami”, „Kobieta na krańcu świata”, “Milionerzy” czy trzy pierwsze części kinowego superhitu “Listy do M.” – to tylko niektóre z lubianych przez widzów tytułów, które pojawią się w nowej odsłonie serwisu VOD.pl. Bibliotekę serialową uzupełnią także produkcje zagraniczne, w tym szwedzki hit „Most nad Sundem” oraz „Upadek” z Gillian Anderson i Jamiem Dornanem w rolach głównych.

W kolejnych miesiącach, w ramach współpracy z dotychczasowymi i nowymi partnerami w zakresie produkcji i dostarczania treści, oferta platformy będzie się poszerzać o kolejne tytuły.
W chwili startu nowa odsłona VOD.pl będzie dostępna z poziomu przeglądarki na komputerze, smartfonie i tablecie. W przyszłości usługa pojawi się również jako aplikacja na innych najbardziej popularnych platformach, w tym smart TV.

Zobacz: SkyShowtime debiutuje dzisiaj w Polsce z rewelacyjną promocją na start
Zobacz: Klasyczne filmy taniej w Walentynki

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: TVN

Źródło tekstu: TVN