Bank Pekao ułatwia klientom kontakt z konsultantem

Bank Pekao ułatwia swoim klientom kontakt z konsultantem. Teraz wystarczy jedno kliknięcie w aplikacji PeoPay, bez konieczności wprowadzania numeru klienta czy PIN-u do serwisu telefonicznego Pekao24.

Marian Szutiak (msnet)
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Bank Pekao ułatwia klientom kontakt z konsultantem

PeoPay, aplikacja mobilna Banku Pekao, ma nową funkcję, która pozwala użytkownikom na łatwy kontakt z konsultantem banku. Dzięki wcześniejszemu uwierzytelnieniu w aplikacji, klienci będą już zidentyfikowani i zalogowani do serwisu konsultanta usługi Pekao24. Podczas takiej rozmowy będzie można zastrzec swoją kartę, otrzymać pomoc w zakresie serwisu Pekao24 i aplikacji PeoPay, uzyskać informacje o swoich kartach płatniczych, a także zapytać o nowości w ofercie banku.

Dalsza część tekstu pod wideo

Funkcja Click2Call jest dostępna po zalogowaniu się do PeoPay w formie ikonki ze słuchawką telefonu lub po wybraniu w menu  „Więcej” zakładki „Kontakt z bankiem” i „Infolinia”. Funkcja jest dostępna dla klientów korzystających z aplikacji PeoPay w wersji 4.19 na iOS i 4.20 na Android, posiadających aktywny i niezablokowany kanał „Serwis telefoniczny – konsultant”.

Jesteśmy zadowoleni, bo aplikacja cieszy się niezmiennym zaufaniem użytkowników. Wprowadzane na bieżąco usprawnienia technologiczne doprowadziły PeoPay do pozycji jednego z liderów jakości. Np. w sklepie Google Play aplikacja utrzymuje stałą ocenę 4,8. Wprowadzony przez nas teraz Click2Call, ze względu na brak konieczności wprowadzania danych do logowania do serwisu telefonicznego TelePekao, znacznie skraca czas połączenia przez IVR, ponieważ użytkownik wybiera temat rozmowy w aplikacji i od razu trafia do odpowiedniego konsultanta.

– powiedział Bartosz Zborowski, Dyrektor Departamentu Innowacji i Kanałów Zdalnych Banku Pekao S.A.

Aplikacja PeoPay w wersji 4.0 i wyższych zawiera szereg modułów dodatkowych, takich jak inwestycje czy notowania. Nowością jest również możliwość personalizacji aplikacji poprzez dostępne widżety, zakupu w aplikacji biletów komunikacji miejskiej, a także wykonanie opłaty za parkowanie przy pomocy telefonu. Jak przekonuje Bank Pekao, najnowsza wersja aplikacji PeoPay jest szybsza i bardziej intuicyjna. Umożliwia przeprowadzanie transakcji płatniczych bezpośrednio z konta w różnych walutach i to bez dodatkowych kosztów. Użytkownicy ulepszonej wersji aplikacji mają także możliwość dokonywania płatności zbliżeniowych telefonem bez konieczności posiadania fizycznej karty. Teraz będą mogli również zadzwonić bezpośrednio przy pomocy aplikacji i porozmawiać z konsultantem.

Aplikację PeoPay w wersji 4.19 na iOS można pobrać na telefon z App Store, natomiast PeoPay w wersji 4.20 na Androida jest stopniowo udostępniania w sklepie Google Play.