Poczta Polska chce być jak InPost. Aplikacja Pocztex Mobile z nowością
Poczta Polska wprowadza nową funkcję w aplikacji mobilnej – użytkownicy Pocztex Mobile mogą teraz o wiele łatwiej i bez zbędnych formalności nadawać przesyłki.

Poczta Polska przez długi czas była symbolem opóźnienia technologicznego i ogólnej niemocy, ale w ostatnim czasie stara się jednak nadrabiać zaległości. Nowa funkcja w Pocztex Mobile znana jest dobrze z apki InPostu, który wyprzedził Pocztę Polską niemal we wszystkich rodzajach usług.
Pocztex Mobile: nic nie musisz drukować
Od teraz klienci Poczty Polskiej mogą nadawać przesyłki bez konieczności drukowania etykiet czy wypełniania dokumentów w placówce. Wszystko można załatwić w aplikacji Pocztex Mobile – wystarczy wybrać punkt nadania, format przesyłki, wprowadzić dane odbiorcy i opłacić usługę.



Gotową paczkę trzeba dostarczyć do jednego z 18 tysięcy punktów nadania: automatów paczkowych, placówek pocztowych czy sklepów partnerskich (Żabka, Delikatesy Centrum, ABC, Lewiatan, Arhelan, Groszek, Duży Ben i EuroSklep).
Naszym celem jest maksymalne uproszczenie procesu nadawania przesyłek. Dzięki nowej funkcji aplikacji Pocztex Mobile klienci mogą nadawać paczki wygodnie, szybko i bez etykiet, korzystając z jednej z największych sieci punktów nadania w Polsce. To kolejny krok w stronę nowoczesnych i wygodnych rozwiązań, których oczekują nasi użytkownicy
Dzięki nowej usłudze paczki można nadawać bez etykiet, wystarczy numer nadania na przesyłce. Wszystko zajmuje niewiele czasu, wystarczy kilka kliknięć. Po dodaniu odbiorcy do listy „Moje Kontakty” przy kolejnych nadaniach dane uzupełniają się automatycznie. W aplikacji można też zarządzać przesyłkami nadanymi i otrzymanymi.