Zakupy z Żabki przywiezie nam Uber Eats
Nie chce Ci się iść do Żabki na zakupy? Nic nie szkodzi. Teraz zamówisz je w aplikacji Uber Eats z dostawą do domu. Jest jeden warunek - trzeba mieszkać w Warszawie lub Poznaniu. Lista miast z usługą ma się wkrótce powiększyć.

Polacy pokochali wygodę, jaką daje kupowanie online. W Internecie zamawiamy już nie tylko ubrania czy posiłki, ale coraz częściej decydujemy się również na dostawę artykułów spożywczych. Od 17 sierpnia w Warszawie i Poznaniu możliwe jest również zamówienie zakupów z sieci sklepów Żabka za pośrednictwem Uber Eats, z bezkontaktową dostawą.
Zobacz: Żabka chce być jak InPost i testuje automat do obsługi paczek. Pomaga jej w tym robot kartezjański
Zobacz: Żappka ma już 3 mln użytkowników. To zasługa Żappka Pay i innych nowości



– Jako pierwsza sieć handlowa w Polsce nawiązaliśmy współpracę z Uber Eats, aby nasi klienci mogli szybko i wygodnie zamawiać produkty z Żabki z dostawą pod wskazany adres. To kontynuacja pilotażu dotychczasowej usługi „Żabka do domu”, którą uruchomiliśmy kilka miesięcy temu. Dzięki usłudze klienci z Warszawy i Poznania, a niebawem z kolejnych miast, będą mieć zapewniony szybki dostęp do ulubionych produktów z oferty Żabki i przekąsek na ciepło Żabka Café. Produkty mogą zamawiać przez aplikację, a zakupy będą dostarczane nawet w pół godziny.
– powiedział Tomasz Blicharski, Wiceprezes Zarządu firmy Żabka Polska
Jak zamówić produkty z Żabki do domu?
Uruchamiając aplikację lub stronę Uber Eats, należy kliknąć ikonę sklepu Żabka, podobnie jak w przypadku wyboru restauracji. Platforma podpowie najbliższy sklep oferujący taką usługę. Użytkownicy mają do wyboru 600 produktów dostępnych w dostawie, wśród których są również napoje i posiłki z Żabka Café. Po skompletowaniu koszyka, płatność odbywa się za pośrednictwem aplikacji Uber Eats, podobnie jak ma to miejsce przy zamówieniach z restauracji. Średni czas dostawy wynosi 30 minut od momentu potwierdzenia dyspozycji przez sklep. Jeśli któryś z produktów jest niedostępny, aplikacja poinformuje użytkownika i poprosi o wymianę produktu, usunięcie go z koszyka lub umożliwi anulowanie zamówienia.
– Z przyjemnością ogłaszamy naszą współpracę z Żabką, pierwszą tak dużą spółką spożywczą w ofercie Uber Eats w Polsce. Dzięki współpracy z Żabką chcemy pomóc tysiącom Polaków uzyskać bezpieczny i szybki dostęp do produktów spożywczych, powiększając ofertę na naszej platformie.
– powiedziała Ilona Grzywińska-Lartique, dyrektor komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej w firmie Uber
Zobacz: BLIK w Spotify, Uberze, Booking.com, eBayu i Linkedinie? To możliwe dzięki Adyen
Zobacz: Polscy klienci Ubera - wysokie oceny, które można jeszcze poprawić