T-Mobile bez nonsensów - ciąg dalszy kampanii, tym razem w kategorii rozrywkowej

Wiele osób doświadcza czasem tego, że rozsiada się wygodnie w fotelu i przerzucając kanały w telewizji oczekuje na ciekawy film lub program, by po dłuższej chwili zorientować się, że w zasadzie nie ma nic obejrzenia. T-Mobile uważa, że to nonsens i w najnowszej kampanii reklamowej pokazuje, że najlepsze treści wideo mogą być dostępne na wyciągnięcie ręki i kiedy tylko mamy na to ochotę.

Marian Szutiak (msnet)
13
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
T-Mobile bez nonsensów - ciąg dalszy kampanii, tym razem w kategorii rozrywkowej

T-Mobile rozszerzył swoją ofertę oferty o platformę Amazon Prime Video, a przy okazji uruchomił nową odsłonę kampanii „Bez nonsensów”. Tym razem operator skupia się na dostępności i jakości oferowanej rozrywki. W spotach, których główną bohaterką jest aktorka Sonia Bohosiewicz, Magentowi zwracają uwagę na nonsensy związane z korzystaniem z tradycyjnej telewizji, a w szczególności na brak interesujących treści przy dużej liczbie dostępnych kanałów. Operator mówi stanowcze „nie” takiej sytuacji i w swojej ofercie konwergentnej udostępnia klientom najlepsze treści wideo dostępne już po kilku kliknięciach na smartfonie lub pilocie dekodera.

Dalsza część tekstu pod wideo

Na kampanię składają się dwie linie marketingowe. Pierwsza z nich przedstawia ofertę składającą się z abonamentu komórkowego, światłowodu i rozrywki w postaci usług dodatkowych, takich jak Amazon Prime Video, Ipla i Eleven Sports. Druga promuje światłowód i dostęp do platformy Netflix w pakiecie za 69 zł/mies.

Kampanię wspierają również spoty produktowe promujące pakiet rozrywki T‑Mobile, który oglądać można na panoramicznym ekranie Samsunga Galaxy A70, dostępnego za 1 zł.

Więcej informacji można znaleźć pod adresem www.t-mobile.pl/pl/oferta_specjalna/rozrywka.