T-Mobile bez nonsensów - ciąg dalszy kampanii, tym razem w kategorii rozrywkowej
Wiele osób doświadcza czasem tego, że rozsiada się wygodnie w fotelu i przerzucając kanały w telewizji oczekuje na ciekawy film lub program, by po dłuższej chwili zorientować się, że w zasadzie nie ma nic obejrzenia. T-Mobile uważa, że to nonsens i w najnowszej kampanii reklamowej pokazuje, że najlepsze treści wideo mogą być dostępne na wyciągnięcie ręki i kiedy tylko mamy na to ochotę.

T-Mobile rozszerzył swoją ofertę oferty o platformę Amazon Prime Video, a przy okazji uruchomił nową odsłonę kampanii „Bez nonsensów”. Tym razem operator skupia się na dostępności i jakości oferowanej rozrywki. W spotach, których główną bohaterką jest aktorka Sonia Bohosiewicz, Magentowi zwracają uwagę na nonsensy związane z korzystaniem z tradycyjnej telewizji, a w szczególności na brak interesujących treści przy dużej liczbie dostępnych kanałów. Operator mówi stanowcze „nie” takiej sytuacji i w swojej ofercie konwergentnej udostępnia klientom najlepsze treści wideo dostępne już po kilku kliknięciach na smartfonie lub pilocie dekodera.
Zobacz: Amazon Prime Video w ofercie T-Mobile
Zobacz: MagentaBIZNES oraz Samsung Galaxy S10e w supercenie - nowa kampania reklamowa



Na kampanię składają się dwie linie marketingowe. Pierwsza z nich przedstawia ofertę składającą się z abonamentu komórkowego, światłowodu i rozrywki w postaci usług dodatkowych, takich jak Amazon Prime Video, Ipla i Eleven Sports. Druga promuje światłowód i dostęp do platformy Netflix w pakiecie za 69 zł/mies.
Kampanię wspierają również spoty produktowe promujące pakiet rozrywki T‑Mobile, który oglądać można na panoramicznym ekranie Samsunga Galaxy A70, dostępnego za 1 zł.
Więcej informacji można znaleźć pod adresem www.t-mobile.pl/pl/oferta_specjalna/rozrywka.