DAJ CYNK

Plany Prestigio: 3 proc. na rynku smartfonów i ponad 25 proc. tabletów

WitekT

Prawo, finanse, statystyki

Prestigio chce w Polsce sprzedać co najmniej 100 tys. smartfonów i mieć 3-procentowy udział w rynku tych telefonów. W zeszłym, startując z ofertą od listopada, sprzedał 15 tys. Plany dotyczące tabletów są jeszcze bardziej ambitne.

Prestigio chce w Polsce sprzedać co najmniej 100 tys. smartfonów i mieć 3-procentowy udział w rynku tych telefonów. W zeszłym, startując z ofertą od listopada, sprzedał 15 tys. Plany dotyczące tabletów są jeszcze bardziej ambitne.

W I półroczu Prestigio sprzedało 200 tys. tabletów. W II połroczu ma być ich nawet 2x więcej, co powinno dać sprzedaż na poziomie powyżej pół mln sztuk. 60% urządzeń trafi do klientów poprzez zakup u operatora komórkowego.

Przedstawiciele producenta w styczniu szacowali, że na polskim rynku nabywców może znaleźć około 1,7 mln tabletów. Teraz uważają, że może to być nawet powyżej 2 mln sztuk. Najpopularniejsze są tanie, 7-calowe modele, choć wypierane są stopniowo przez 8-calowe. 30% sprzedawanych przez Prestigio tabletów ma wbudowany modem 3G. Pod koniec roku powinien pojawić się model z LTE.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: wł