Rok akcji "Środy z Orange"
Prawie milion polskich kinomanów wzięło udział w akcji Środy z Orange i skorzystało z możliwości otrzymania dwóch biletów do kina w cenie jednego na środowe seanse filmowe w kinach Cinema City.
Prawie milion polskich kinomanów wzięło udział w akcji Środy z Orange i skorzystało z możliwości otrzymania dwóch biletów do kina w cenie jednego na środowe seanse filmowe w kinach Cinema City.
Polska edycja Śród z Orange swoją oficjalną premierę miała w środę 22. kwietnia 2009 roku. Liczba chętnych do udziału w tej akcji rosła lawinowo i w październiku 2009 r. przekroczyła pół miliona.
Filmem, na który jak dotąd wybrało się najwięcej amatorów środowych seansów (65tys.) był film "2012". Niewiele mniejszą widownię zgromadziły "Anioły i Demony" (41 tys.) oraz "Epoka lodowcowa 3: Era dinozaurów".
Akcję zapoczątkowano 6 lat temu w Wielkiej Brytanii. Do tej pory skorzystało z niej 14 milionów Brytyjczyków. Projekt rozszerzony został także na inne kraje, jak: Armenia, Izrael, Rumunia i Luksemburg. W Austrii akcja prowadzona jest jako Czwartki z Orange.