Klienci T-Mobile mogli dziś mieć problem z dostępem do Internetu. Zawinił uszkodzony światłowód
Użytkownicy Internetu od T-Mobile w kilku lokalizacjach w Polsce mogli mieć dzisiaj problem z dostępem do Internetu. Winny był uszkodzony światłowód. Awaria nie dotknęła usług głosowych.

Pierwsze zgłoszenia o awarii Internetu w T-Mobile pojawiły się w serwisie Downdetector.pl we wtorek o godzinie 9:34. Pochodziły one z różnych części Polski, między innymi z Warszawy, Krakowa, Trójmiasta, Łodzi, Poznania i Wrocławia. Magentowy operator przyznał się do awarii za pośrednictwem Twittera i wskazał, ze winowajcą jest uszkodzony światłowód należący do jednego z dostawców T-Mobile.
⚠️UWAGA⚠️ Na skutek uszkodzenia światłowodu należącego do jednego z naszych dostawców, w szczególności w zachodniej Polsce, mogą wystąpić utrudnieniu w korzystaniu z usług transmisji danych. Usługi głosowe nie zostały dotknięte awarią. Będziemy Was informować na bieżąco.
— T-Mobile Polska (@TMobilePolska) September 3, 2019
Zobacz: Giga Taryfy od września w ofercie T-Mobile. Do 5 razy więcej danych przy pełnej prędkości
Zobacz: Heyah: nielimitowane rozmowy z wybranymi numerami na Ukrainę



Na szczęście awaria nie trwała bardzo długo. W kolejnym komunikacie, wydanym wczesnym popołudniem, T-Mobile poinformował, że jego technicy uruchomili rozwiązanie zastępcze, dzięki któremu problemy z dostępem do Internetu zostały rozwiązane.
⚠️Back on track⚠️ Jak obiecaliśmy tak robimy. Nasi technicy uruchomi rozwiązanie zastępcze i po krótkim okresie weryfikacji możemy potwierdzić, że usługi transmisji danych zostały przywrócone. Przepraszamy wszystkich za wszelkie niedogodności.
— T-Mobile Polska (@TMobilePolska) September 3, 2019
Zobacz: Profil Zaufany z Mobile Connect - porozumienie Ministerstwa Cyfryzacji i T-Mobile Polska podpisane
Zobacz: Lipcowe wyniki speedtestu: Play i T-Mobile mają najszybszy Internet mobilny, a Inea rządzi w połączeniach stacjonarnych
Koniec awarii potwierdza również Downdetector.