PKO BP z pilnym komunikatem. Dotyczy każdego

Masz konto w PKO BP? Musisz przyszykować się na pewne utrudnienia. Te potrwają kilkanaście godzin, w trakcie których wiele usług nie będzie dostępnych.

Damian Jaroszewski (NeR1o)
4
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
PKO BP z pilnym komunikatem. Dotyczy każdego

PKO Bank Polski informuje o nadchodzącej przerwie technicznej. Ta została zaplanowana na niedzielę (23 marca). W sumie przez kilkanaście godzin klienci banku nie będą mieli dostępu do podstawowych funkcji.

Dalsza część tekstu pod wideo

PKO BP informuje

Przerwa zaplanowana jest na 23 marca w godzinach od 00:00 do 12:00. Oznacza to, że w niedzielny poranek klienci PKO BP nie będą mieli dostępu do wielu funkcji. Jakich? Bank informuje, że w tym czasie:

  • nie skorzystasz z serwisu internetowego i telefonicznego iPKO i iPKO biznes,
  • nie skorzystasz z serwisu i aplikacji PKO Junior,
  • aplikacją IKO wypłacisz pieniądze z bankomatów oraz zapłacisz w sklepach stacjonarnych i internetowych tylko za pomocą BLIKA. Pozostałe funkcje będą niedostępne,
  • nie skorzystasz z aplikacji iPKO biznes,
  • nie będzie działać funkcja otwartej bankowości (Open Banking),
  • nie zapłacisz w internecie „Płacę z iPKO”.

Jednocześnie PKO Bank Polski zapewnia, że wszystkie karty będą działać w bankomatach oraz sklepach stacjonarnych, więc nie powinno być problemów ze zrobieniem standardowych zakupów. Natomiast w przypadku zakupów internetowych dl płatności kartą 3D-Secure 2 dostępna będzie tylko autoryzacja kodem SMS i PIN-em do karty.

W związku z utrudnieniami warto wcześniej wykonać ważne transakcje.