PKO BP szykuje klientom ciężką przeprawę. Start już w piątek
PKO Bank Polski informuje o planowanej przerwie w jednej ze swoich usług. Ta potrwa przez cały weekend od 4 do 6 kwietnia.

PKO Bank Polski poinformował swoich klientów o kolejnej, zaplanowanej przerwie technicznej. Ta potrwa aż od godziny 22:00 w piątek (4 kwietnia) do 6:00 w niedzielę (6 kwietnia). Dobra informacja jest taka, że tym razem lista niedostępnych usług jest bardzo specyficzna i raczej mało uciążliwa z perspektywy klientów.
PKO BP informuje o przerwie technicznej
Tym razem przerwa w dostępie do usług PKO BP związana jest z ubezpieczeniami. W wymienionym okresie klienci nie będą mieli dostępu do swoich ubezpieczeń w serwisie iPKO oraz aplikacji mobilnej IKO. W tym czasie nie da się też kupić nowego ubezpieczenia.



Od piątku, 04.04.2025, od godz. 22:00 do niedzieli, 06.04.2025, do godz. 06:00 w serwisie iPKO oraz aplikacji IKO nie będą dostępne ubezpieczenia: Moje Podróże24, PKO Dom, PKO Moto, Moje Życie24, PKO Życie oraz PKO Ubezpieczenie dziecka. Oznacza to, że nie będzie można kupić nowego ubezpieczenia oraz sprawdzić już posiadanych produktów.
Bank jednocześnie prosi klientów, aby w miarę możliwości wcześniej przeprowadzić zaplanowane operacje. Oczywiście przeprasza też za utrudnienia.