DAJ CYNK

Płatności odroczone PayPo trafiły do sklepów stacjonarnych CCC

Marian Szutiak

Kredyty

PayPo płatności odroczone sklepy stacjonarne CCC

Płatności odroczone PayPo trafiają po raz pierwszy w Polsce do sklepów stacjonarnych. Można z nich skorzystać w salonach Grupy CCC, korzystając z jej aplikacji mobilnej.

W krajach europejskich płatności odroczone stanowią już 30% wszystkich transakcji w sklepach internetowych. W Polsce rynek BNPL (Buy Now – Pay Later) wciąż intensywnie się rozwija. Grupa CCC tymczasem, jako pierwsza w kraju, wprowadza tę usługę również do salonów stacjonarnych. Dzięki zastosowaniu odroczenia płatności PayPo, klienci będą mogli zabrać wybrany towar do domu i tam zdecydować o jego zakupie.

Zobacz: Płatności odroczone PayPo trafiły do Empiku
Zobacz: PayPo zwiększa maksymalny limit zakupowy w płatnościach odroczonych

Weź do domu zapłać później” to kolejny projekt, który uruchamiamy z myślą o komforcie naszych klientów. To jest dla nas najważniejsze, kierujemy się tym każdego dnia. I to nie koniec - wkrótce oddamy do ich dyspozycji nowoczesne kasy samoobsługowe, a niebawem dalsze usprawnienia.

– powiedziała Karol Półtorak, Wiceprezes Zarządu Grupy CCC ds. Strategii i Rozwoju

Bezgotówkowe zakupy z odroczoną płatnością w sklepach stacjonarnych CCC realizowane są z wykorzystaniem własnej aplikacji mobilnej CCC, w której udostępniona została usługa PayPo. Za jej pomocą klient generuje kod, który przedstawia przy kasie, a następnie zatwierdza swój zakup na smartfonie. Odroczenie płatności na 30 dni nie wiąże się z dodatkowymi kosztami dla kupującego.

Wdrożenie płatności odroczonych ayPo w handlu tradycyjnym wyznacza nowy kierunek rozwoju dla całego rynku BNPL w Polsce. Nasz produkt płatniczy jest od teraz omnichannelowy – klient może płacić wygodnie i bezpiecznie zarówno online, jak i offline. Współpraca z Grupą CCC, naszym partnerem oraz liderem sektora obuwniczego i e-commerce w regionie CEE, jest dla nas niezwykle ważna. To kolejny duży gracz sceny handlowej, który zaufał jakości naszego rozwiązania.

– powiedział Radosław Nawrocki, CEO PayPo

CCC PayPo aplikacja

Wprowadzenie tej metody finansowania w handlu tradycyjnym jest przede wszystkim odpowiedzią na zainteresowanie konsumentów. Zgodnie z wynikami badania ze stycznia 2021 roku, 80% klientów PayPo zadeklarowało, że skorzystałoby z metody płatności odroczonych także w sklepach stacjonarnych, gdyby takie rozwiązanie było dostępne. Łączenie świata offline i online, wpisuje się w strategię rozwoju modelu omnichannelowej sprzedaży CCC. Celem Grupy jest rozwijanie unikalnego ekosystemu handlu poprzez budowanie doświadczenia i wygody dla klientów.

Jesteśmy przekonani, że nowe usługi sprawią, że klienci jeszcze chętniej będą wybierać CCC jako swoją ulubioną sieć oferującą buty i akcesoria. Od dziś mogą oni nie tylko swobodnie wybrać, czy zakupią artykuły online czy offline, ale także - kiedy za niego zapłacą. Nasz model omnichannel zakłada, ze niezależnie od tego gdzie klient dokonuje zakupu, ma dostęp do tych samych korzyści.

– powiedział Konrad Jezierski, Dyrektor ds. Rozwoju Omnichannel w Grupie CCC


CCC jest również pierwszym partnerem PayPo, który w sieci sklepów stacjonarnych oferuje nowy produkt Podziel na 4. W jego ramach klient może zapłacić z zakupy w 4 ratach 0%. W ciągu 30 dni od dnia transakcji, konsument będzie mógł więc zdecydować, czy woli opłacić całość należności za zakupy, czy jedynie pierwszą ratę – w obu wariantach nie poniesie żadnych dodatkowych kosztów.

Zobacz: Santander udostępnia eRaty w kolejnych platformach e-commerce
Zobacz: TryPay wprowadzi płatności odroczone dla przedsiębiorców

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Pixabay, informacja prasowa

Źródło tekstu: informacja prasowa