DAJ CYNK

PayPo wprowadza usługę „Podziel na 3” z ratami 0%

Marian Szutiak

Kredyty

PayPo podziel na 3 raty 0%

Płatności odroczone na dobre zadomowiły się wśród Polaków. Kolejny etap to możliwość rozłożenia płatności na trzy raty 0%. Taką usługę o nazwie Podziel na 3 przygotowała firma PayPo. W sam raz na przedświąteczne szaleństwo zakupowe.

Płatności odroczone cieszą się coraz większą popularnością w Polsce. Stoi za tym nie tylko dynamiczny rozwój e-commerce, który przyniosła pandemia COVID-19, ale przede wszystkim zmieniające się zwyczaje zakupowe klientów. Współczesny konsument jest coraz bardziej świadomy, nie tylko rozwiązań obecnych na rynku, ale przede wszystkim swoich własnych potrzeb i w związku z tym często wymaga od sprzedawców wartości dodanej. Jednym z takich elementów są właśnie płatności odroczone, a także nowa usługa PayPo o nazwie “Podziel na 3”. Za jej pośrednictwem może kupić produkty teraz, a zapłacić za nie później, rozkładając płatność na 3 nieoprocentowane raty. Termin płatności poszczególnych rat wypada 30, 60 i 90 dni od zakupu.

Zobacz: PayPo świętuje 5. urodziny, a w Polsce trwa boom na płatności odroczone
Zobacz: Za koncerty na Eventim.pl zapłacisz z odroczeniem dzięki PayPo

Nieustannie staramy się słuchać naszych klientów, aby tworzyć rozwiązania, które spełnią ich oczekiwania. Uruchomienie “Podziel na 3” jest właściwie odpowiedzią na ich głosy oraz potrzeby. Od dłuższego czasu prosili oni bowiem o wprowadzenie na stałe usługi, która nie tylko pozwoli im odroczyć płatność bez dodatkowych kosztów, ale także podzielić ją na raty 0%, dlatego postanowiliśmy im to zapewnić.

– powiedział Radosław Nawrocki, CEO w PayPo

 Usługa “Podziel na 3” zostanie uruchomiona w pierwszych sklepach w grudniu tego roku. Będzie ona dostępna zarówno online, jak i offline – w sklepach stacjonarnych. Firma zapowiada również, że nowa usługa pojawi się także na rynkach zagranicznych, na które już w przyszłym roku zamierza wejść PayPo. W podstawowej wersji usługa “Podziel na 3” będzie automatycznie rozkładać płatność na 3 części 0%, jednak w niektórych sklepach może pojawić się inna liczba rat.

Stworzyliśmy bardzo uniwersalny produkt, który można łatwo modyfikować. Końcowy kształt usługi będziemy ustalać indywidualnie z każdym sklepem partnerskim i może się on różnić, np. liczbą rat u danego sprzedawcy, uwzględniając specyfikę branży i potrzeby klienta. Dzięki temu powstało rozwiązanie pozwalające na dogodne rozciągnięcie możliwości zakupowych konsumentów w czasie i można go łatwo dostosować do rodzaju asortymentu tak, aby płatność była dla klienta jak najbardziej optymalna.

– dodał Radosław Nawrocki

Usługa “Podziel na 3” to również szansa dla sklepów na jeszcze większą sprzedaż. Jak podaje PayPo wartość koszyka zakupowego opłacanego za pośrednictwem płatności odroczonych jest średnio o 20-40% wyższa w stosunku do innych metod płatności. Dodatkowo w sklepach, w których pojawia się opcja “PayPo Raty 0%” liczba transakcji realizowanych z PayPo wzrasta średnio o 50%. Płatności odroczone zmniejszają też odsetek porzuconych koszyków, gdyż klienci widząc tę opcję płatności w sklepie, łatwiej i szybciej decydują się na zakup, nawet droższych produktów. Potwierdzają to dane – aż 69% millenialsów deklaruje, że decyduje się chętniej na zakup, jeśli widzi w sklepie dostępną metodę BNPL (ang.  Buy Now, Pay Later).

Ciekawym aspektem jest także lojalizacja klientów. Z badania KRD i firmy Easy Check wynika, że 57% spośród tych, którzy korzystają z płatności odroczonych, robi zakupy w Internecie o wiele częściej niż wcześniej.

Klienci, którzy korzystają z płatności odroczonych PayPo, kupują nie tylko więcej produktów, ale też robią zakupy nawet dwa razy częściej, co przekłada się bezpośrednio na wzrost wartości zamówień we współpracujących z nami sklepach. Jednak to nie wszystko. Zauważamy, że wielu z naszych klientów zaczyna zakupy od naszej strony internetowej i sprawdzenia, w jakich sklepach dostępne jest PayPo. Dzięki temu sklepy zyskują nie tylko proste i bezpieczne rozwiązanie płatnicze, przynoszące wiele benefitów, ale także bazę prawie 600 tys. lojalnych klientów. Ze względu na to, że wdrożenie usługi “Podziel na 3” jest odpowiedzią na potrzeby naszych klientów, to jesteśmy przekonani, że wpłynie ona także pozytywnie na sprzedaż we współpracujących z nami sklepach i pozwoli im jeszcze bardziej zoptymalizować zyski.

– skomentował szef PayPo

Zobacz: W ofercie Revolut Junior debiutują płatności Apple Pay
Zobacz: SkyCash zmienia regulamin swojej aplikacji

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: PayPo

Źródło tekstu: PayPo