Klienci PKO BP stracili dostęp do pieniędzy. "Występują losowe utrudnienia" (aktualizacja)
Poniedziałkowe popołudnia zgotowało niemiłą niespodziankę klientom PKO Banku Polskiego. Aplikacja banku, zamiast pozwolić im zalogować się na swoje konto, postanowiła wyświetlać komunikat o błędzie.

Około godziny 15:00 w serwisie Downdetector.pl gwałtownie wzrosła liczba zgłoszeń od niezadowolonych klientów PKO BP. Wszystko przez to, że nie mogli się oni zalogować na swoje konto za pomocą aplikacji IKO. Choć w chwili pisania tych słów liczba zgłoszeń zmalała mniej więcej o połowę, to wciąż jest ich dużo (patrz wykres poniżej).
Aplikacją PKO się wysypała.
Od kilku godzin nie działa logowanie, ani aplikacja, infolinia nie jest w stanie nic odpowiedzieć.
Zamiast dodać post o awarii to lepiej się chwalić sponsorowaniem wydarzenia.
– przykładowe komentarze w mediach społecznościowych



PKO Bank Polski wie o problemach i pracuje nad ich usunięciem. Świadczą o tym odpowiedzi banku na zgłoszenia klientów.
Wstępują losowe utrudnienia w dostępie do aplikacji. Pracujemy nad przywróceniem pełnej funkcjonalności. Przepraszamy!
– czytamy w jednej z odpowiedzi banku w serwisie X
Nie wiemy, kiedy problemy z logowaniem ustąpią całkowicie. Pozostaje mieć nadzieję, ze nastąpi to niebawem.
Aktualizacja (9.12.2024 godz. 21:21):
Liczba zgłoszeń w serwisie Downdetector.pl w końcu spadła do takiego poziomu, przy którym można by uznać, że PKO Bank Polski poradził sobie z problemami w aplikacji IKO. Jednak niektórzy klienci banku przy próbie zalogowania się do niej wciąż widzą taki komunikat, jak pokazany powyżej.