Telewizory dostaną nowy bajer, nawet rzadsze modele

Serwis CDA coraz śmielej wkracza na kolejne rynki i tym razem pochwalił się nową umową. Dzięki niej aplikacja CDA zawita do telewizorów smart TV kolejnych marek, niektórych całkiem nietypowych.

Mieszko Zagańczyk (Mieszko)
6
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Telewizory dostaną nowy bajer, nawet rzadsze modele

Spółka CDA S.A. poinformowała o nawiązaniu współpracy z firmą NetRange, która jest globalnym dostawcą rozwiązań dla telewizorów smart TV. Dzięki temu aplikacja CDA zwiększy zasięg na telewizorach m.in. takich firm jak SHARP, Beko, Grundig, Blaupunkt, Dyon, Changhong, Konka czy KTC.

Dalsza część tekstu pod wideo

W Polsce niektóre z tych marek są całkowicie nieznane, ale nie chodzi tylko o nasz rynek, ale także o inne kraje Europy, gdzie takie telewizory mogą być już dostępne. 

NetRange to niezależny, globalny dostawca rozwiązań smart TV współpracujący z kilkudziesięcioma producentami i dostawcami odbiorników telewizyjnych. Według danych firmy liczba odbiorników smart TV z rozwiązaniem NetRange w całej Europie przekracza 2 miliony 800 tys. urządzeń, z czego blisko 100 tys. przypada na Polskę. Do końca tego roku NetRange chce zwiększyć swój zasięg w Polsce do 250 tys., a w całej Europie do ponad 5 milionów.

Z aplikacji CDA korzystają zarówno użytkownicy w Polsce, jak i w Europie. Oprócz wersji na urządzenia mobilne (Android oraz iOS), aplikacja dostępna jest na telewizorach wszystkich najważniejszych producentów. Rozpoczęcie współpracy z firmą NetRange pozwoli dotrzeć do jeszcze większej grupy widzów, zwłaszcza wśród polskich użytkowników w Europie.