Aplikacja SGB Mobile już dostępna dla klientów SGB. Płatności mobilne, zarządzanie subskrypcjami i inne funkcje

Wewnętrzne testy zakończyły się i zapowiadana w maju aplikacja SGB Mobile jest już dostępna dla klientów banków zrzeszonych w Spółdzielczej Grupie Bankowej. Aplikację mogą pobrać użytkownicy smartfonów z Androidem, jak i iOS. 

Mieszko Zagańczyk (Mieszko)
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Aplikacja SGB Mobile już dostępna dla klientów SGB. Płatności mobilne, zarządzanie subskrypcjami i inne funkcje
Dalsza część tekstu pod wideo

Prace nad aplikacją SGB Mobile trwały od kilku miesięcy, a teraz narzędzie to trafiło do klientów, zastępując poprzedni Portfel SGB. Z aplikacji mogą korzystać wszyscy klienci SGB-Banku i Banków Spółdzielczych SGB.

Aplikacja oferuje solidny zestaw funkcji, których próżno szukać w innych bankowych apkach w Polsce. Daje nie tylko możliwość zarządzania kartami dodanymi do portfeli cyfrowych (Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay), ale także dodanymi do sklepów internetowych. Nie zabrakło obsługi płatności BLIK, a do tego aplikacja pozwala zarządzać subskrypcjami dla najbardziej popularnych serwisów streamingowych, muzycznych i wideo np. Spotify, Netflix czy HBO GO.

Do aplikacji można się zalogować, korzystając z biometrii. Klient otrzymuje dostęp do rachunku, możliwość wykonywania przelewów (również Express Elixir), dodawania kart i korzystania z płatności mobilnych.

Powstanie aplikacji to współpraca pracowników SGB-Banku SA i banków spółdzielczych SGB, a także firm współtworzących rozwiązanie – Ailleron, HEUTHES oraz Asseco. Partnerami przy pracach nad SGB Mobile byli także Mastercard i Visa.