Kasa Stefczyka ma całkiem nową aplikację mobilną. Stara zostanie wyłączona

Kasa Stefczyka ma nową aplikację na smartfony z Androidem i iOS. Wprowadzone zostały nowe funkcje, a klienci będą musieli dokonać ponownej aktywacji w bankowości internetowej. Poprzednia apka odejdzie do lamusa.

Mieszko Zagańczyk (Mieszko)
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Kasa Stefczyka ma całkiem nową aplikację mobilną. Stara zostanie wyłączona

Nowa aplikacja ma nazwę Kasa Stefczyka Online. Jak podkreślają jej twórcy, nie jest to kolejna wersja czy też aktualizacja dotychczasowej aplikacji. Jest to całkowicie nowa aplikacja, którą trzeba osobno pobrać ze sklepu Google Play lub App Store i aktywować na swoim urządzeniu.

Dalsza część tekstu pod wideo

Kasa Stefczyka Online – co się zmieniło?

W nowej aplikacji Kasa Stefczyka Online dodane zostały funkcje obsługi kart płatniczych, dzięki którym klienci mogą aktywować i zastrzec kartę, a także włączyć i wyłączyć płatności zbliżeniowe lub internetowe.

Twórcy nowej apki przekonują, że autoryzacja dyspozycji będzie teraz jeszcze prostsza – wystarczy, że użytkownik wpisze swój kod PIN. Nie trzeba będzie za to stosować jednorazowych haseł SMS.

Zmienił się także wygląd programu. Ma ułatwiać intuicyjne i błyskawiczne poruszanie się po aplikacji, a użytkownik szybciej i łatwiej wykona zlecenia przelewów, sprawdzi stan konta czy historię transakcji.

Kasa Stefczyka ma całkiem nową aplikację mobilną. Stara zostanie wyłączona

Czy dalej można korzystać ze starej aplikacji?

Klienci Kasy Stefczyka, którzy korzystają ze starej aplikacji, będą mogli się nią przez jakiś czas jeszcze posługiwać. W planach jest jednak wyłączenie starej aplikacji, więc później nie będzie już można jej używać. Do tego czasu będzie możliwe korzystanie na przemian z obu aplikacji na jednym urządzeniu.

Aplikację Kasa Stefczyka Online można ściągnąć z Google Play lub App Store. Po zainstalowaniu trzeba ją sparować z Bankowością Elektroniczną Kasy (tj. wprowadzić login, hasło i potwierdzić jednorazowym hasłem SMS). W przypadku wcześniejszego aktywowania kanału aplikacji mobilnej nie ma konieczności logowania się do serwisu internetowego.