Heyah 01: miesiąc płacisz, miesiąc nie płacisz. Nowa oferta dla tych, którzy „wiedzą, co robić”

Marka Heyah wystartowała z nową oferta, a jej premierze towarzyszy całkowicie odświeżony wizerunek i nowe logo sieci. Heyah 01 to dość niecodzienne podejścia do oferty i sposobu płatności, niestety w tej chwili jest to jedynie 12-miesięczna promocja.

Mieszko Zagańczyk (Mieszko)
60
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Heyah 01: miesiąc płacisz, miesiąc nie płacisz. Nowa oferta dla tych, którzy „wiedzą, co robić”

Heyah 01: miesiąc płacisz, miesiąc nie płacisz

Najnowsza propozycja Heyah zamiast często spotykanego, darmowego pierwszego miesiąca, wprowadza pierwszą w Polsce ofertę zerojedynkową pod nazwą Heyah 01

Dalsza część tekstu pod wideo

Co to oznacza? Że płatność za subskrypcję odbywa się co drugi miesiąc lub, innymi słowy, co drugi miesiąc jest za darmo. Klienci, którzy zdecydują się na subskrypcję do końca tego roku, będą mogli korzystać z takiej formuły płatności przez minimum kolejnych 12 miesięcy. W subskrypcji użytkownik ma gwarancje, że Heyah nie zmieni warunków oferty przez rok. Po 12 miesiącach opłata subskrypcyjna będzie pobierana za każdy okres rozliczeniowy (30 dni), chyba że Heyah zdecyduje przedłużyć warunki promocji lub wprowadzi inną zmianę pozytywną.

Regulaminy nowej oferty:

Co wchodzi w skład pakietu?

Wszystko to, czego klienci potrzebują: nielimitowane rozmowy na numery komórkowe i stacjonarne w kraju, nielimitowane SMS-y i MMS-y oraz pakiet 20 GB danych na 30 dni. A wszystko to za 39 zł raz na dwa miesiące.

Heyah 01 bez wychodzenia z domu

Ofertę można wykupić zdalnie, bez wychodzenia z domu. Wystarczy wejść na stronę sklep.heyah.pl i w kilku krokach podpisać umowę i wskazać najdogodniejszą formę odbioru kart SIM – tę możemy odebrać np. w paczkomacie lub poprzez kuriera, bez żadnych dodatkowych opłat. Wszelka niezbędna weryfikacja zajmuje chwilę i może być zrealizowana całkowicie cyfrowo. 

Na tym nie koniec – nie ma potrzeby pamiętania o rachunkach, bo płatności realizują się… same. Nowa oferta Heyah 01 to model subskrypcyjny, znany np. z platform VOD. Podczas zamawiania usługi podawany jest numer karty, z której płatności będą pobierane automatycznie. I co ważne – kontrola pozostaje w rękach klienta. Jeżeli zechcemy zmienić formę płatności, możemy to zrobić w kilka chwil poprzez aplikację „Moja Heyah”. Również za jej pomocą możemy zarządzać swoją subskrypcją, podejrzeć wystawione faktury, a wkrótce – także uruchomić opcje dodatkowe. 

Heyah 01: miesiąc płacisz, miesiąc nie płacisz. Nowa oferta dla tych, którzy „wiedzą, co robić”

Kampania #wiesz,corobić

Niestandardowe, często zaskakujące kampanie reklamowe marki zyskały miano kultowych, a slogany takie jak „No to sru” czy „Bez ściemy” weszły do codziennego języka i zapisały się w historii polskiego marketingu. Wraz z nową ofertą, Heyah po raz kolejny stawia na nietuzinkowy przekaz.

W fazie teaserowej marka „hackowała” inne reklamy – były one przerywane krótkim, nieco tajemniczym komunikatem odczytywanym przez nowy głos marki.

W kampanii nie zobaczymy tysiąca uśmiechniętych twarzy, ale grafiki nawiązujące do hackowania, programowania czy kodu binarnego. Hasłem przewodnim kampanii jest „Wiesz, co robić”, za pomocą którego Heyah 01 chce docenić spryt klientów. W teaserach ukryte było bowiem specjalne hasło, którego odnalezienie umożliwiało wzięcie udziału w konkursie na dedykowanej stronie wieszcorobic.pl, gdzie do zdobycia były atrakcyjne nagrody. Slogan kampanii to także podsumowanie filozofii marki. Przekaz marki jest jasny: to klienci sami najlepiej „wiedzą, co robić”.