T-Mobile rusza z nową kampanią wizerunkową [wideo]
T-Mobile rozpoczyna pierwszą od rebrandingu kampanię wizerunkową pod hasłem: Sieć największych możliwości.
T-Mobile rozpoczyna pierwszą od rebrandingu kampanię wizerunkową pod hasłem: Sieć największych możliwości.
30. maja, dokładnie rok po emisji pierwszych reklam z logo T-Mobile, rozpoczyna się nowa kampania wizerunkowa tej marki. W spocie zrealizowanym na jej potrzeby T-Mobile pokazuje, jak w różnych aspektach codziennego życia korzystamy z możliwości oferowanych przez sieć.
<: F700 :>
W przygotowaniu filmu brało udział 200 statystów i 15 aktorów, a nad całością czuwało 120 osób zatrudnionych przy obsłudze projektu. W trakcie tygodnia zdjęć ekipa pokonała ponad 1,5 tysiąca kilometrów i 1,5 kilometrową różnicę wzniesień. Sprzęt i urządzenia niezbędne do realizacji spotu przewoziło ponad 20 ciężarówek. Sceny były kręcone przez 4 kamery, a do specjalnych ujęć wykorzystywano helikopter. Aby można było przygotować 60 sekundowy spot potrzebnych było ponad 50 godzin pracy na planie oraz 200 tys. sekund materiału źródłowego.