T-Mobile zamyka popularną taryfę. Oto co się stanie z użytkownikami

T-Mobile zamyka taryfę Frii w ofercie na kartę. A co z użytkownikami? Jak obiecuje operator, zostaną bezpiecznie i bezpłatnie przeniesieni do taryfy GO!

Mieszko Zagańczyk (Mieszko)
74
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
T-Mobile zamyka popularną taryfę. Oto co się stanie z użytkownikami

Od 28 czerwca T-Mobile rozpocznie automatyczne przenoszenie osób, korzystających z taryfy Frii, na najnowszą taryfę GO!

Dalsza część tekstu pod wideo

Operator zapewnia, że po zmianie taryfy środki zgromadzone na koncie użytkownika zostaną zachowane, okres ważności konta nie zostanie skrócony, stawki za podstawowe połączenia cennikowe nie ulegają zmianie

Dbając o najwyższą jakość usług, rozwijamy naszą sieć, zasięg oraz technologię. Chcemy, aby nasi klienci mogli czerpać radość z tego, co dla nich ważne, a jednocześnie mieć dostęp do najlepszych ofert i usług na kartę na rynku. Dlatego ci, którzy aktualnie korzystają z taryfy Frii, zostaną automatycznie przeniesieni na taryfę GO!, która zapewnia najwięcej benefitów dla użytkowników na kartę

– zapowiada T-Mobile.

Po przenosinach, od 28 czerwca każdy użytkownik za zmianę taryfy Frii na GO! otrzyma ekstra jednorazowy bonus 100 GB na 100 dni.

Użytkownicy w GO! otrzymują GB po każdym doładowaniu, a doładowanie konta za 5 zł wydłuża jego ważność o kolejne 31 dni. Ci, którzy chcą mieć konto ważne na połączenia wychodzące przez rok, mogą wybrać ofertę „Rok ważności konta” za 20 zł.

Użytkownicy mogą ponadto skorzystać z promocji „Rok Internetu” z:

  • 2400 GB przez 365 dni (12 x 200 GB) z ofertą cykliczną od 35 zł lub
  • 4800 GB przez 365 dni (12 x 400 GB) z ofertą cykliczną za 45 zł.

T-Mobile likwiduje taryfę Frii – co mnie czeka?

Czego dokładnie mogą spodziewać się użytkownicy po likwidacji Frii? W zależności od posiadanych obecnie usług w wygaszanej taryfie, w dniu automatycznej zmiany na taryfę GO!, użytkownikowi aktywowana zostanie odpowiednia opcja. Jeśli będzie posiadał na swoim koncie aktywną ofertę:

  • „Bez limitu za 1 zł dziennie”, to po zmianie na taryfę GO! zostanie automatycznie aktywowana oferta „GO! XXS”,
  • „Nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y do wszystkich, Supernet Video i 1 GB za 5 zł” w wersji płatnej oraz na próbę, to po zmianie taryfy zostanie automatycznie aktywowana oferta „GO! XS”,
  • „Nielimitowane rozmowy, SMS-y i 10 GB za 25 zł”, to po zmianie taryfy zostanie automatycznie aktywowana oferta „GO! XS”,
  • „Nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y do wszystkich, Supernet Video i 10 GB za 30 zł”, to po zmianie taryfy zostanie automatycznie aktywowana oferta „GO! S”.
  • Jeśli użytkownik nie będzie miał aktywnej żadnej z wyżej wspomnianych ofert, to korzystać będzie z usług telekomunikacyjnych zgodnie z cennikiem taryfy GO!.

Aktywacja nowej oferty, wskazanej powyżej, połączonej z migracją na taryfę GO!, nastąpi w ostatnim dniu cyklu obecnej oferty. Dokonanie zmiany taryfy i aktywacja usługi zostaną potwierdzone SMS-em.

T-Mobile zamyka popularną taryfę. Oto co się stanie z użytkownikami

Można też wybrać samodzielnie

Do 27 czerwca 2023 r. użytkownicy taryfy Frii mogą również samodzielnie zmienić taryfę na GO! w dogodnym dla siebie momencie, wybierając jeden z poniższych sposobów:

  • w aplikacji „Mój T‑Mobile”,
  • wysyłając SMS o treści GO na bezpłatny numer 8033,
  • wpisując kod ekspresowy *530*1# lub
  • aktywując jedną z ofert „GO!” w taryfie GO!