Tomasz Izydorczyk nowym dyrektorem marketingu w UPC Polska
1 października do zespołu UPC Polska dołącza Tomasz Izydorczyk, który rozpocznie pracę na stanowisku dyrektora marketingu. Odpowiedzialny będzie za kreację, opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej, strategii produktowej UPC oraz marki firmy.

1 października do zespołu UPC Polska dołącza Tomasz Izydorczyk, który rozpocznie pracę na stanowisku dyrektora marketingu. Odpowiedzialny będzie za kreację, opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej, strategii produktowej UPC oraz marki firmy.
Poprzednio Tomasz Izydorczyk pełnił funkcję dyrektora marketingu ds. B2B w Orange Polska, a wcześniej dyrektora ds. strategii i komunikacji marketingowej tej spółki. Z branżą telekomunikacyjną związany jest od ponad 16 lat.
Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w międzynarodowej firmie doradczej A.T. Kearney, The Boston Consulting Group, jak również w Zakładach Farmaceutycznych Polpharma oraz w Vectra Polska, gdzie pełnił funkcję dyrektora operacyjnego. Ukończył Szkołę Główną Handlową w Warszawie, posiada także tytuł MBA University of Minnesota. Tomasz Izydorczyk będzie bezpośrednio raportował do prezesa UPC Polska Ramiro Lafarga.