Test telefonu Sony Ericsson C510

Już od dłuższego czasu firma Sony Ericsson ma kłopoty objawiające się spadkiem sprzedaży, a co za tym idzie utratą miejsca w rankingu producentów telefonów. Niestety prawie każdy nowy produkt jest "odświeżeniem" starszego modelu, który został sukcesem kasowym producenta. Taka polityka na dłuższą metę nie zdaje egzaminu co objawia się narzekaniem nawet największych fanów marki i jest właśnie efektem spadku zainteresowania kupujących, ponieważ w nieskończoność nie można kupować praktycznie tego samego w innym opakowaniu. Właśnie w takim klimacie wokół marki Sony Ericsson wypuszcza nowy model oznaczony symbolem C510, który razi w oczy wtórnością, ale za to ta "wtórność" jest w atrakcyjnej cenie. Czy jednak cena jest lekiem na całe zło?

Redakcja Telepolis
76
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Telepolis.pl