Problemy w Banku Millennium. Nie działa aplikacja

Czwartkowe przedpołudnie przywitało klientów Banku Millennium problemami z dostępem do aplikacji mobilnej. To z kolei utrudniało korzystanie z bankowości mobilnej czy internetowej oraz pieniędzy zgromadzonych na koncie.

Marian Szutiak (msnet)
2
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Problemy w Banku Millennium. Nie działa aplikacja

Około godziny 10:00 w czwartek, 20 marca 2025 roku, gwałtownie wzrosła liczba zgłoszeń na problemów w Banku Millennium w serwisie Downdetector.pl. Jak wynika z naszych obserwacji oraz komentarzy niezadowolonych klientów banku, nie dało się korzystać z aplikacji mobilnej. Oznaczało to również problemy z dokonywaniem płatności, na przykład za pomocą BLIK-a.

Dalsza część tekstu pod wideo

Uruchomili jakieś HappyHour w tym @BankMillennium i apka się zesr.. 🤨 "Połączenie jest niedostępne lub niemożliwe". 🤨

- przykładowy komentarz w serwisie X

Obecnie mogą wystąpić chwilowe utrudnienia w korzystaniu z aplikacji. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności. Za wszelkie niedogodności przepraszamy.

- odpowiedź Banku Millennium
Problemy w Banku Millennium. Nie działa aplikacja

Problemy zdają się powoli ustępować (patrz wykres powyżej), więc jest szansa, ze wkrótce wszystko będzie znowu działać tak, jak powinno.