Problemy w Banku Millennium. Nie działa aplikacja
Czwartkowe przedpołudnie przywitało klientów Banku Millennium problemami z dostępem do aplikacji mobilnej. To z kolei utrudniało korzystanie z bankowości mobilnej czy internetowej oraz pieniędzy zgromadzonych na koncie.

Około godziny 10:00 w czwartek, 20 marca 2025 roku, gwałtownie wzrosła liczba zgłoszeń na problemów w Banku Millennium w serwisie Downdetector.pl. Jak wynika z naszych obserwacji oraz komentarzy niezadowolonych klientów banku, nie dało się korzystać z aplikacji mobilnej. Oznaczało to również problemy z dokonywaniem płatności, na przykład za pomocą BLIK-a.
Uruchomili jakieś HappyHour w tym @BankMillennium i apka się zesr.. 🤨 "Połączenie jest niedostępne lub niemożliwe". 🤨
Obecnie mogą wystąpić chwilowe utrudnienia w korzystaniu z aplikacji. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności. Za wszelkie niedogodności przepraszamy.
Problemy zdają się powoli ustępować (patrz wykres powyżej), więc jest szansa, ze wkrótce wszystko będzie znowu działać tak, jak powinno.


