DAJ CYNK

Potwierdzanie transakcji w oddziałach Banku Millennium za pomocą aplikacji mobilnej

Mieszko Zagańczyk

Bezpieczeństwo

Potwierdzanie transakcji w oddziałach Banku Millennium za pomocą aplikacji mobilnej

Bank Millennium udostępnił w swoich oddziałach możliwość potwierdzania części transakcji za pomocą Autoryzacji Mobilnej w aplikacji na telefon. To kolejna usługa cyfryzująca bank i ograniczająca dokumentację papierową.

Dotychczas wszystkie operacje realizowane w oddziale Millennium były potwierdzane podpisem na potwierdzeniu transakcji wydrukowanym przez pracownika banku. Teraz klient, który ma aktywną Autoryzację Mobilną, zatwierdzi część transakcji zlecanych w oddziale telefonem. Wystarczy, że zaloguje się do aplikacji mobilnej i kliknie opcję Zatwierdź na ekranie ze szczegółami transakcji. W aplikacji znajdzie też historię wszystkich autoryzacji. 

Autoryzację Mobilną ma coraz większe grono użytkowników. Już około 30% klientów korzystających z kanałów elektronicznych potwierdza swoje transakcje w aplikacji, zamiast przepisywać H@sło SMS. Postanowiliśmy więc pójść krok dalej i wprowadzić tę możliwość dla transakcji zlecanych w oddziałach

 – mówi Antonio Pinto, Członek Zarządu Banku Millennium, odpowiedzialny za cyfrową transformację organizacji.


Tym samym Bank Millennium usprawnia kolejne procesy w trybie „omni-channel”. Oznacza to, że niezależnie od tego, jaki kanał dostępu wybierze klient, zawsze może załatwić swoją sprawę w dogodny dla siebie sposób, w tym także przez telefon.

Zobacz: Bank Millennium dodał Inteligo do usługi potwierdzenia dochodu z wykorzystaniem logowania do innego banku

Bank przekonuje, że w czasie pandemii nowy proces zatwierdzania transakcji jest dużo wygodniejszy i bezpieczniejszy zarówno dla klienta, jak i pracownika banku. W przypadku wielu klientów jest to też pierwszy krok do lepszego poznania bankowości elektronicznej i przekonania się, że korzystanie z niej niesie korzyści. 

Niezwykle istotny jest też fakt, że redukując ilość drukowanego papieru, znacząco przyczyniamy się do ochrony środowiska naturalnego

 – zachwala nową usługę Wojciech Rybak, Członek Zarządu Banku Millennium.

Obecnie klienci mogą zatwierdzać w nowy sposób zlecane w oddziale przelewy krajowe, zagraniczne, wpłaty i wypłaty gotówki oraz doładowanie telefonu na kartę. Bank planuje jednak stopniowo wdrażać to rozwiązanie w kolejnych procesach sprzedażowych i operacyjnych z udziałem klienta.

Zobacz; Bank Millennium ma 2 miliony aktywnych użytkowników bankowości elektronicznej
Zobacz: Mastercard i Caritas uruchamiają datkomaty w dziesięciu lokalizacjach w całej Polsce

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Bank Millennium