Bank Millennium dodał Inteligo do usługi potwierdzenia dochodu z wykorzystaniem logowania do innego banku
Bank Millennium dodał dziś Inteligo do usługi potwierdzenia dochodu z wykorzystaniem logowania do innego banku. To praktyczna, omnikanałowa usługa, która jest już od jakiegoś czas dostępna również dla innych banków.

Usługa w Banku Millenium umożliwia potwierdzanie dochodu z wykorzystaniem logowania do innego banku. Odbywa się to podczas wnioskowania o kredyt gotówkowy za pośrednictwem bankowości elektronicznej Banku Millennium. Jest to pierwszy bank na rynku, który wprowadził tę usługę równolegle w trzech kanałach:bankowości internetowej, oddziale i TeleMillennium. Można z niej skorzystać także poprzez aplikację mobilną. Jest to alternatywa dla udowadniania dochodów za pomocą wyciągu z posiadanego konta.
Jak to działa? Wystarczy pobrać historię transakcji, logując się na konto (za pośrednictwem Millenetu lub aplikacji mobilnej), na które wpływa wynagrodzenie w innym banku. Uwaga - usługa jest dostępna tylko dla tych klientów, od których wymagany jest tylko jeden dokument potwierdzający dochód. W przypadku uzyskania pozytywnej oceny zdolności i wiarygodności kredytowej proces jest w pełni automatyczny. Jeśli chce się skorzystać z usługi z poziomu placówki, w takim przypadku wniosek wprowadzany jest przez doradcę klienta, a gdy dochodzi do konieczności potwierdzenia dochodu, klient przechodzi przez proces w Millenecie lub aplikacji mobilnej, samodzielnie logując się do innego banku i wskazując konto, na które wpływa jego wynagrodzenie. Podpisanie umowy również jest realizowane w Millenecie lub aplikacji, choć klient ma także możliwość podpisania jej w placówce.


