DAJ CYNK

W Banku Pocztowym plastik nie jest już potrzebny

Marian Szutiak

Płatności bezgotówkowe

Bank Pocztowy Mastercard karta wirtualna

Bank Pocztowy udostępnił swoim klientom możliwość korzystania z debetowej karty wirtualnej Mastercard. Nie ma ona swojego plastikowego odpowiednika i można jej używać niemal od razu po złożeniu wniosku o jej wydanie.

Klienci Banku Pocztowego złożyli już pierwsze wnioski o wydanie karty wirtualnej Mastercard. Karta występuje w postaci zapisu elektronicznego w bankowości internetowej, ale ma także wszystkie cechy karty plastikowej: numer, datę ważności oraz kod zabezpieczający CVC2, co umożliwia dokonywanie transakcji internetowych. Karta została stworzona również do płatności mobilnych poprzez portfele cyfrowe – można nią dokonywać transakcji w terminalach POS, jak również wypłacać gotówkę z bankomatów posiadających funkcjonalność zbliżeniową.

Zobacz: Zmiany w Banku Pocztowym: Będzie mojeID, nie wyślesz przekazu do Rosji
Zobacz: Bank Pocztowy przedłuża ważną umowę. Chodzi o pieniądze z zagranicy

W efekcie ubiegłorocznej decyzji o rozwoju współpracy z Mastercard i oferowaniu klientom Banku kart płatniczych wyłącznie tej organizacji, podjęliśmy szereg wspólnych działań umożliwiających udostępnienie naszym Klientom nowoczesnych i innowacyjnych produktów oraz usług. Obecnie wprowadziliśmy do oferty kartę wirtualną dla klienta detalicznego, w grudniu zeszłego roku kartę biometryczną dla klienta biznesowego,  ale to nie jest jeszcze nasze ostatnie słowo. W wyniku wspomnianych działań od kilkunastu miesięcy obserwujemy wyraźny wzrost  liczby transakcji kartami. Rośnie także wartość tych transakcji. Liczymy na to, że nasza karta wirtualna, będąca ciekawą alternatywą dla karty plastikowej, zachęci większą liczbę klientów do korzystania z usług i rozwiązań Banku Pocztowego.

– powiedział Rafał Gawroński, Dyrektor Zarządzający Pionu Biznesu i Sprzedaży, Bank Pocztowy

Bank Pocztowy karta wirtualna baner

Karta wirtualna Banku Pocztowego zawiera bezpłatny pakiet ubezpieczeń, który obejmuje utratę towaru w wyniku kradzieży, zalania lub pożaru. Dzięki karcie można też przedłużyć o rok gwarancję na wszystkie produkty RTV/AGD oraz elektroniczne, takie jak smartfony. Klient może także wnioskować o zwrot różnicy między kwotą zapłaconą za towar, a niższą ceną identycznego produktu w ciągu 30 dni od zakupu.  Minimalna różnica w cenie to 200 zł. Ubezpieczeniami są objęte zakupy dokonane w Internecie. Posiadacze karty wirtualnej mogą też korzystać z programu lojalnościowego Mastercard Bezcenne Chwile.

Wniosek o wydanie karty można złożyć przez bankowość internetową i mobilną Banku Pocztowego, w placówkach stacjonarnych Banku i Poczty Polskiej oraz za pośrednictwem Infolinii.

Zobacz: Bank Millenium pręży muskuły. Klienci pokochali ten rodzaj płatności
Zobacz: Elixir przetrawił w maju transakcje o wartości 665 mld zł

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Robson90 / Shutterstock.com

Źródło tekstu: Bank Pocztowy