Biedronka z nową usługą. Wystarczy parę klików
PayU dostarcza system płatności dla Biedronki Home. To efekt rozszerzenia współpracy tego popularnego operatora płatności oraz firmy Jeronimo Martins, właściciela Biedronki.

W poniedziałek, 22 sierpnia 2022 roku, wystartował sklep internetowy Biedronka Home. Jego istotnym elementem jest system płatności, który w tym przypadku dostarcza firma PayU. Operator ten od 2019 roku odpowiada za system płatności drogerii Hebe, która również należy do Jeronimo Martins.
W asortymencie sklepu Biedronka Home znajdują się przedmioty użytkowe do domu, ogrodu czy warsztatu. Kategorie zakupowe podzielone są między innymi na takie, jak Kuchnia, Dom i ogród, Elektronika, Warsztat i Auto, Sport i Hobby czy Moda.



O płatności w sklepie dba system płatności PayU, dostarczający takie metody płatności, BLIK, Google Pay, Apple Pay, karty płatnicze czy szybkie przelewy bankowe. W Biedronce Home można skorzystać za pośrednictwem PayU również z coraz chętniej wybieranych przez kupujących online płatności odroczonych. Dostawcami, którzy realizują tę usługę, są Twisto i PayPo. Kupując w Biedronce Home, można odłożyć płatność w czasie do 30 dni bez żadnych kosztów i zapłacić za zakupy w bardziej dogodnym momencie.
Działamy na rynku płatniczym od 20 lat, dostarczając rozwiązania, które przyspieszają i ułatwiają transakcje zakupowe w Internecie. Współpraca z naszymi klientami oparta jest przede wszystkim na partnerstwie, w efekcie czego wspólnie dostosowujemy usługi do potrzeb konsumentów. Cieszę się, że po raz kolejny grupa Jeronimo Martins zaufała PayU i mam nadzieję, że Biedronka Home, tak jak internetowa drogeria Hebe, będzie ogromnym sukcesem.
– powiedziała Joanna Pieńkowska-Olczak, prezes PayU
Biedronka Home to nowoczesny sklep internetowy, który dzięki współpracy z PayU oferuje równie rozwinięty system płatności internetowych. Cieszymy się, że możemy rozwijać współpracę z tak profesjonalnym i sprawdzonym partnerem. Wspólnie zadbamy o to, żeby zakupy zawsze przebiegały sprawnie i komfortowo, a pieniądze naszych klientów były właściwie zabezpieczone.
– powiedziała Kamila Kowalska, starszy menedżer ds. rozwoju biznesu e-commerce w sieci Biedronka