DAJ CYNK

Biedronka z nową usługą. Wystarczy parę klików

Marian Szutiak

Płatności bezgotówkowe

Biedronka Home PayU płatności

PayU dostarcza system płatności dla Biedronki Home. To efekt rozszerzenia współpracy tego popularnego operatora płatności oraz firmy Jeronimo Martins, właściciela Biedronki.

W poniedziałek, 22 sierpnia 2022 roku, wystartował sklep internetowy Biedronka Home. Jego istotnym elementem jest system płatności, który w tym przypadku dostarcza firma PayU. Operator ten od 2019 roku odpowiada za system płatności drogerii Hebe, która również należy do Jeronimo Martins.

W asortymencie sklepu Biedronka Home znajdują się przedmioty użytkowe do domu, ogrodu czy warsztatu. Kategorie zakupowe podzielone są między innymi na takie, jak Kuchnia, Dom i ogród, Elektronika, Warsztat i Auto, Sport i Hobby czy Moda.

Biedronka Home PayU baner

O płatności w sklepie dba system płatności PayU, dostarczający takie metody płatności, BLIK, Google Pay, Apple Pay, karty płatnicze czy szybkie przelewy bankowe. W Biedronce Home można skorzystać za pośrednictwem PayU również z coraz chętniej wybieranych przez kupujących online płatności odroczonych. Dostawcami, którzy realizują tę usługę, są Twisto i PayPo. Kupując w Biedronce Home, można odłożyć płatność w czasie do 30 dni bez żadnych kosztów i zapłacić za zakupy w bardziej dogodnym momencie.

Działamy na rynku płatniczym od 20 lat, dostarczając rozwiązania, które przyspieszają i ułatwiają transakcje zakupowe w Internecie. Współpraca z naszymi klientami oparta jest przede wszystkim na partnerstwie, w efekcie czego wspólnie dostosowujemy usługi do potrzeb konsumentów. Cieszę się, że po raz kolejny grupa Jeronimo Martins zaufała PayU i mam nadzieję, że Biedronka Home, tak jak internetowa drogeria Hebe, będzie ogromnym sukcesem.

– powiedziała Joanna Pieńkowska-Olczak, prezes PayU

Biedronka Home to nowoczesny sklep internetowy, który dzięki współpracy z PayU oferuje równie rozwinięty system płatności internetowych. Cieszymy się, że możemy rozwijać współpracę z tak profesjonalnym i sprawdzonym partnerem. Wspólnie zadbamy o to, żeby zakupy zawsze przebiegały sprawnie i komfortowo, a pieniądze naszych klientów były właściwie zabezpieczone.

– powiedziała Kamila Kowalska, starszy menedżer ds. rozwoju biznesu e-commerce w sieci Biedronka

Zobacz: Biedronka znów wyprzedaje elektronikę, i to po trzy dychy
Zobacz: Biedronka przesadziła. UOKiK stawia zarzuty

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Anna Rymsza / Telepolis.pl, PayU

Źródło tekstu: PayU