Lidl promuje bezpieczne płatności zbliżeniowe. Przy okazji można wygrać atrakcyjne nagrody
Lidl Polska jest partnerem akcji promującej bezpieczne płatności zbliżeniowe, przygotowanej przez firmę Visa. Wygrać można samochód Toyota C-HR, a także voucher 100 zł na zakupy w sklepach Lidl.

Ruszyła akcja marketingowa Visa, której celem jest zachęcenie konsumentów do płacenia za zakupy szybko, wygodnie i bezpiecznie – przy użyciu karty, telefonu, zegarka czy też w Internecie. Jej hasło przewodnie to „Nie musisz być Olimpijczykiem żeby wygrywać”. Każdy uczestnik akcji Visa ma szansę na wygranie co tydzień atrakcyjnych nagród, w tym między innymi vouchery o wartości 100 zł na zakupy w sklepach Lidl Polska.
Lidl stara się, aby aby zakupy w sklepach tej sieci były bezpiecznym i komfortowym doświadczeniem. W 2020 roku sieć przyspieszyła prace na własnymi płatnościami mobilnymi i wprowadziła funkcję Lidl Pay w aplikacji zakupowej Lidl Plus. Rozwiązanie to umożliwia płatność mobilną, a przy pomocy jednego skanowania jednocześnie dokonuje się płatność oraz naliczane są wszystkie promocje.



Zobacz: Lidl Pay od poniedziałku dla wszystkich
Zobacz: Lidl Plus w topowej dwudziestce najczęściej używanych aplikacji w Polsce. Ma już 2 mln użytkowników
Aby wziąć udział w akcji Visa wystarczy tylko raz zarejestrować swoją kartę Visa na stronie www.visa.pl. Po pomyślnym zakończeniu rejestracji, każda płatność Visa to szansa na wygraną, a płatności dokonane w sklepach Lidl Polska liczą się podwójnie. Akcja obejmuje płatności Visa w sklepach internetowych oraz transakcje zbliżeniowe i potwierdzane kodem PIN, dokonywane kartą Visa lub za pomocą urządzeń z funkcją płatności, w których użytkownik ma zarejestrowaną kartę Visa, takich jak smartfon bądź smartwatch.
Akcja obejmuje całą Polskę i potrwa do 1 czerwca 2021 roku. Szczegóły można znaleźć na stronie www.visa.pl.