DAJ CYNK

e-Awizo i Polecony do skrzynki - nowe usługi w Banku Pocztowym

Marian Szutiak

Fintech

Bank Pocztowy nowe usługi - e-awizo, polecony do sprzynki

Od 14 października 2019 roku klienci Banku Pocztowego mogą uzyskać informację o oczekującej na odbiór korespondencji lub przesyłce, dzięki usłudze e-Awizo, a także zamawiać dostarczenie listów poleconych bezpośrednio do ich skrzynki na listy. Obie usługi dla klientów Banku Pocztowego i marki EnveloBank dostępne są całkowicie zdalnie, na przykład z poziomu laptopa lub telefonu komórkowego. 

Rynek bankowy cechuje się wysokim poziomem konkurencji, dlatego coraz większą rolę zyskuje oferowanie klientom coraz szerszej oferty usług, które często wykraczają poza usługi finansowe. Dla Banku Pocztowego naturalnym procesem jest łączenie usług bankowych i pocztowych.

Zobacz: Bank Pocztowy wprowadził płatności Apple Pay
Zobacz: Klienci Banku Pocztowego mogą korzystać z aplikacji EnveloBanku

Usługa e-Awizo umożliwia klientom Banku Pocztowego otrzymanie SMS-em informacji o przesyłce oczekującej na poczcie, bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdują. Dzięki usłudze Polecony do skrzynki, przesyłki trafią bezpośrednio do skrzynki na listy klienta, a informację o tym zostanie dostarczona SMS-em lub e-mailem. Obie usługi są bezpłatne dla klientów Banku Pocztowego.

- Poczta Polska staje się coraz bardziej cyfrowa. Fakt, że jesteśmy większościowym akcjonariuszem Banku Pocztowego pozwala nam szukać synergii, dzięki której możemy rozszerzać ofertę bankową o innowacyjne rozwiązania usług pocztowych w nowoczesnej odsłonie.

- powiedział Przemysław Sypniewski, Prezes Zarządu Poczty Polskiej

Zobacz: Poczta Polska stawia na elektromobilność
Zobacz: Poczta Polska wybrała operatora systemu VoIP. To Orange Polska i spółka Integrated Solutions

- Zgodnie z założeniami naszej strategii stajemy się bankiem coraz bardziej pocztowym, efektywnie współpracując z Pocztą Polską. To model rozwoju bankowości, który znakomicie sprawdza się na świecie, banki pocztowe z sukcesem konkurują na rynku z innymi instytucjami tego sektora. Wprowadzone dziś do oferty Banku e-Awizo i Polecony do skrzynki to przykład realizacji tego założenia, by Klienci Banku Pocztowego i EnveloBanku, naszej cyfrowej marki, mogli czerpać dodatkowe korzyści z faktu naszej ścisłej współpracy z narodowym operatorem pocztowym.

- powiedział Robert Kuraszkiewicz, Prezes Zarządu Banku Pocztowego

e-Awizo oraz Polecony do skrzynki to usługi dostępne od 14 października dla klientów Banku Pocztowego i marki EnveloBank. Aby z nich skorzystać, należy złożyć stosowny wniosek w bankowości internetowej lub mobilnej, bez konieczności wizyty w placówce.

Zobacz: T-Mobile z płatnościami Google Pay. Zapłacisz fakturę i doładujesz konto
Zobacz: Aplikacje mobilne rewolucjonizują bankowość. Sztuczna inteligencja zapewni bezpieczeństwo

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Bank Pocztowy