mBank wystartował z nową stroną. "Włożyliśmy wiele wysiłku"
Każda zmiana wzbudza wielkie emocje. mBank twierdzi, że zapowiadana nowa strona jest bardziej przejrzysta, funkcjonalna i nowocześniejsza.

Z punktu widzenia użytkownika, możemy spodziewać się samych zmian na lepsze. Takie informacje bardzo cieszą. Nowa odsłona strony powstała z myślą o urządzeniach mobilnych (mobile-first by design) i już możemy ją zobaczyć.
Co nowego na stronie mBanku?
- Treści – są pisane prostym językiem, krótsze i bardziej zrozumiałe.
- Szybsze działanie strony - dzięki nowoczesnym działaniom chmurowym ładuje się szybciej. W efekcie będzie działała szybciej i będzie mniej narażona na spowolnienia związane ze zwiększoną liczbą logowań oraz awarie, które dopadają czasem tradycyjne strony oparte na naziemnych serwerach.
- Tryb ciemny/jasny - można wybrać kolor strony w zależności od tego jaką wersję wolisz.
- Wygląd strony – jest nowocześnie i przejrzyście.
- Dodanie takich funkcji jak „przyklejone” menu oraz odnośniki do poszczególnych sekcji pozwoli użytkownikom na sprawne poruszanie się po niej. Dotyczy to zwłaszcza urządzeń mobilnych.
Zmiany użytkownicy mogą zobaczyć, zarówno na swoich telefonach, jak i komputerach
No i najważniejsza informacja: strona logowania do serwisu transakcyjnego i aplikacja mobilna nic się nie zmieniły, aby zapewnić jak największą wygodę użytkownikowi, pozostają takie same.
Dzięki nowoczesnym technologiom i designowi dostosowanemu do urządzeń mobilnych, nasi klienci będą mogli korzystać z naszych usług w sposób jeszcze bardziej wygodny i efektywny.
Co miesiąc, strona informacyjna mBanku notuje średnio 12 mln odsłon. To niezastąpione źródło wiedzy na temat banku i oferty produktowej, jak również najnowszych informacji ważnych dla klientów. mBank podaje również wytyczne, jak rozpoznać prawdziwą stronę banku, aby nie paść ofiarą popularnych oszustw internetowych.


