Kolejna awaria w Banku Millennium. Klienci stracili dostęp do kont
W poniedziałek, 24 marca 2025 roku, użytkownicy Banku Millennium napotkali trudności w korzystaniu z aplikacji mobilnej. Zgłoszenia problemów zaczęły napływać już po godzinie 10:30, co potwierdza serwis Downdetector, gdzie liczba raportów o awarii w tym czasie gwałtownie wzrosła.

Klienci skarżą się przede wszystkim na brak możliwości zalogowania się do aplikacji oraz problemy z wykonywaniem przelewów. Niektórzy użytkownicy informują także o błędach przy autoryzacji transakcji.
W serwisie X pojawił się komunikat banku w tej sprawie:
Obecnie mogą występować chwilowe utrudnienia w korzystaniu z aplikacji mobilnej oraz serwisu internetowego Millenet. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności usług. Za wszelkie niedogodności z tym związane przepraszamy.
Na co zareagowali między innymi klienci Banku Millennium w swoich komentarzach w serwisie Downdetector.pl (pisownia oryginalna):



Problem z aplikacją logowaniem. Naprawdę już dużo tych awarii w tym banku.
Co chwilę coś! To kpina. Chwilowa przerwa od ponad dwoch godzin i nigdzie, zadnej informacji
chwilowa przerwa, nie da się zalogować do aplikacji
nie działa aplikacja - powiadominei o chwilowej przerwie
Bank Millennium podał w serwisie X, że już sobie poradził z problemami. Oby już nie wróciły.
Przywróciliśmy pełną dostępność aplikacji mobilnej i serwisu internetowego Millenet. Przepraszamy za utrudnienia w dostępie do naszych usług.