Kolejna awaria w Banku Millennium. Klienci stracili dostęp do kont

W poniedziałek, 24 marca 2025 roku, użytkownicy Banku Millennium napotkali trudności w korzystaniu z aplikacji mobilnej. Zgłoszenia problemów zaczęły napływać już po godzinie 10:30, co potwierdza serwis Downdetector, gdzie liczba raportów o awarii w tym czasie gwałtownie wzrosła.

Marian Szutiak (msnet)
1
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Kolejna awaria w Banku Millennium. Klienci stracili dostęp do kont

Klienci skarżą się przede wszystkim na brak możliwości zalogowania się do aplikacji oraz problemy z wykonywaniem przelewów. Niektórzy użytkownicy informują także o błędach przy autoryzacji transakcji.

W serwisie X pojawił się komunikat banku w tej sprawie:

Dalsza część tekstu pod wideo

Obecnie mogą występować chwilowe utrudnienia w korzystaniu z aplikacji mobilnej oraz serwisu internetowego Millenet. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności usług. Za wszelkie niedogodności z tym związane przepraszamy.

- Bank Millennium w serwisie X

Na co zareagowali między innymi klienci Banku Millennium w swoich komentarzach w serwisie Downdetector.pl (pisownia oryginalna):

Problem z aplikacją logowaniem. Naprawdę już dużo tych awarii w tym banku.

Co chwilę coś! To kpina. Chwilowa przerwa od ponad dwoch godzin i nigdzie, zadnej informacji

chwilowa przerwa, nie da się zalogować do aplikacji

nie działa aplikacja - powiadominei o chwilowej przerwie

Kolejna awaria w Banku Millennium. Klienci stracili dostęp do kont

Bank Millennium podał w serwisie X, że już sobie poradził z problemami. Oby już nie wróciły.

Przywróciliśmy pełną dostępność aplikacji mobilnej i serwisu internetowego Millenet. Przepraszamy za utrudnienia w dostępie do naszych usług.

- Bank Millennium w serwisie X