T-Mobile burzy bariery. A najlepsza do tego jest świetna zabawa przy muzyce

T-Mobile Polska ogłosiło znaczące zaangażowanie w polską scenę muzyczną, zostając sponsorem tytularnym jednego z najważniejszych festiwali muzyki elektronicznej w Europie Środkowo-Wschodniej – Audioriver. Tegoroczna edycja wydarzenia, która odbędzie się w dniach 11-13 lipca 2025 roku na Błoniach Łódzkich, zyska nową energię dzięki strategicznemu partnerstwu z telekomunikacyjnym gigantem. Dla T-Mobile to kolejny krok w realizacji misji "Burzymy Bariery", mającej na celu łączenie ludzi poprzez wspólne pasje i niezapomniane doświadczenia.

Marian Szutiak (msnet)
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
T-Mobile burzy bariery. A najlepsza do tego jest świetna zabawa przy muzyce

Muzyka jako pomost do zrozumienia

Decyzja o wsparciu festiwalu Audioriver wpisuje się w długofalową strategię T-Mobile, która uznaje muzykę za uniwersalny język, zdolny do budowania relacji i przełamywania podziałów.

Dalsza część tekstu pod wideo

Muzyka, obok technologii, to jeden z najlepszych czynników łączących ludzi – niezależnie od tego kim jesteśmy, czy jak bardzo się od siebie różnimy, dobra zabawa potrafi zbliżyć do siebie nawet nieznajomych. W dzisiejszym, mocno spolaryzowanym świecie, naprawdę potrzebujemy bliskości i współpracy. Dlatego właśnie misją naszej marki jest burzenie barier oraz budowanie wzajemnego zrozumienia – cel ten chcemy osiągać za pomocą różnych inwestycji oraz projektów. Jednym z nich jest właśnie to partnerstwo z Audioriver Festival, który opiera się na wspólnotowości, otwartości na drugiego człowieka i nowe brzmienia.

- Paulina Rekosz, dyrektor Departamentu Zarządzania Marką i Customer Experience w T-Mobile Polska

Lipcowe święto elektroniki w Łodzi

Audioriver, od blisko dwóch dekad kształtujący gusta miłośników elektroniki, ponownie zawita na łódzkie Błonia w dniach 11-13 lipca 2025 roku. Organizatorzy spodziewają się ponad dwudziestu tysięcy uczestników z Polski i zagranicy. Na festiwalowych scenach pojawi się ponad stu artystów, reprezentujących szerokie spektrum gatunków – od house i techno po drum & bass. Wśród ogłoszonych dotąd gwiazd znaleźli się tacy artyści, jak legendarny Tiësto, energetyczny duet Chase & Status, ikona techno Charlotte de Witte, a także Sara Landry, Gesaffelstein, Adriatique, Mall Grab, HI-LO czy polska reprezentantka VTSS w specjalnym secie b2b z Job Jobse.

T-Mobile burzy bariery. A najlepsza do tego jest świetna zabawa przy muzyce

Magentowa strefa i korzyści dla klientów T-Mobile

Obecność T-Mobile będzie mocno widoczna na terenie festiwalu. W centralnym punkcie powstanie specjalna, magentowa strefa relaksu. Uczestnicy znajdą tam miejsce do odpoczynku, możliwość naładowania telefonu, a także dodatkowe atrakcje, w tym muzyczną grę towarzyską i popularne flippery. Klienci T-Mobile będą mogli liczyć na dodatkowe udogodnienia, takie jak możliwość stworzenia spersonalizowanej obudowy na smartfon ze zdjęciem.

Operator przygotował również konkretne benefity dla swoich klientów:

  • konkurs w Magenta Moments: do wygrania będzie 40 podwójnych, dwudniowych karnetów na festiwal,
  • specjalne wejście: klienci T-Mobile skorzystają z dedykowanej bramki, by szybciej dostać się na teren imprezy,
  • szansa na VIP: na miejscu będzie można wziąć udział w zabawie z szansą na upgrade biletu do strefy VIP.

Rozwój festiwalu dzięki partnerstwu

Współpraca Audioriver i T-Mobile Electronic Beats pozwala nam rozwijać festiwal, tak jak zakładaliśmy, gdy przenosiliśmy się do Łodzi. Lepszy program, więcej aktywności na terenie Błoni Łódzkich, który swoją drogą też w tym roku nieco się powiększy. Cieszymy się, że możemy pracować wspólnie z marką, która jest tak mocno zakorzeniona w kulturze muzyki elektronicznej i dobrze rozumie potrzeby zarówno osób uczestniczących w wydarzeniach tego typu, jak i wspiera od lat artystów i artystki z Polski oraz z zagranicy.

- Piotr Orlicz-Rabiega, pomysłodawca festiwalu Audioriver

Partnerstwo z Audioriver jest częścią szerszej inicjatywy T-Mobile #BurzymyBariery, w ramach której operator wspiera także między innymi festiwal "ZORZA", organizowany przez Dawida Podsiadło.

Współorganizatorem Audioriver together with T-Mobile Electronic Beats jest Łódzkie Centrum Wydarzeń. Bilety na festiwal są już dostępne na oficjalnej stronie wydarzenia.