Awaria w ING. Są problemy z bankowością internetową i mobilną
Masz konto w ING i nie możesz wysłać przelewu przez Internet? To efekt awarii, która dotknęła bankowości internetowej i mobilnej tego banku.

Klienci Banku ING donoszą, że nie mogą korzystać z jego usług. Osoby chcące na przykład wysłać przelew przez Internet, napotkały na problemy, które im to uniemożliwiły.
Nie można się zalogować do banku. Aplikacja i strona wyrzucają błąd połączenia.
Aplikacja leży, strona leży. Naprawicie dzisiaj?
Naprawa się przyda, bo nie działa logowanie na stronie, ani aplikacja.
Hej hej ja tu robię przelewy za gruby hajs bo za gaz i wywaliło mnie w kosmos!
– przykładowe komentarze niezadowolonych klientów banku (pisownia oryginalna)



Liczba zgłoszeń w serwisie Downdetector.pl urosła już do kilku tysięcy (poniżej wykres z godziny 17:25).
Bank ING wie o awarii i stara się ją wyeliminować. Pod jednym z komentarzy o problemach pojawiła się odpowiedź przedstawiciela banku:
Niestety bankowość internetowa i mobilna odmówiły posłuszeństwa 😢 Nasz dział IT robi co w jego mocy, aby opanować sytuację. Przepraszamy Cię za utrudnienia 🙁
W innym miejscu bank napisał, że:
Specjaliści już nad tym pracują. Niedługo przywrócimy pełny dostęp do Mojego ING.
Pozostaje mieć nadzieję, że problemy szybko ustąpią.