Acer daje plecak za zdjęcie z puszką napoju PredatorShot
Acer wciąż promuje swoje produkty z gamingowej serii Predator. W najnowszym konkursie można wygrać plecak Predator Rolltop – wystarczy zrobić zdjęcie lub film z puszką napoju PredatorShot i wrzucić je do mediów społecznościowych z odpowiednimi hashtagami oraz wypełnić formularz zgłoszeniowy.

W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie produktami skierowanymi do osób pasjonujących się grami oraz współzawodnictwem w grach komputerowych, należąca do Acera marka Predator organizuje kolejną kampanię promocyjną swojego produktu PredatorShot, czyli napoju energetycznego występującego w wersjach 250 ml oraz 500 ml. Kupując dowolny napój energetyczny PredatorShot można wygrać plecak Predator Rolltop o wartości 349 złotych. Wystarczy zrobić zdjęcie lub film, na którym znajduje się puszka napoju energetycznego PredatorShot, oznaczyć je za pomocą hastagów: #Precyzja #PredatorShot #Gaming oraz wypełnić specjalny formularz, który znajduje się pod tym adresem. Należy się jednak spieszyć, bo plecak Predator Rolltop wygrywa pierwsze 1000 osób.
Zobacz: Acer Predator XB323U – perfekcyjny monitor do grania w 170 Hz
Zobacz: Acer Predator Triton 500 SE i Helios 500 - nowe, gamingowe laptopy



Kup PredatorShot i odbierz plecak
Plecak Predator Rolltop charakteryzuje się dużą elastycznością oraz bardzo dużą pojemnością (35,5 litra), dzięki czemu jest w stanie komfortowo przenosić 15-calowe laptopy. W razie potrzeby, jest w stanie zmieścić również 17-calowe komputery przenośne. Oddzielne przegrody likwidują ryzyko zadrapania obudów, a także ułatwiają pakowanie oraz rozpakowywanie sprzętu. Dolna przegroda może posłużyć do przenoszenia zasilaczy gamingowych oraz rzeczy osobistych. Materiał plecaka wraz z zamkami błyskawicznymi jest nieprzemakalny, a powłoka klasy militarnej z przodu torby pomaga w ochronie przed deszczem.
Jan Błachowicz promuje PredatorShot w wersji bez cukru
Poza wariantami objętościowymi, Acer wprowadził ponadto PredatorShot w wersji bez cukru dla osób dbających o formę. Ostatnia kampania odnosząca się do marki Predator dotyczyła Predator Days w Westfield Arkadia. Wtedy to można było zagrać z Janem Błachowiczem, mistrzem UFC, na dedykowanych stacjach gamingowych Predator Thronos Air. Uczestnicy mogli zdobyć w trakcie imprezy sprzęt gamingowy marki Predator.