Acer daje plecak za zdjęcie z puszką napoju PredatorShot

Acer wciąż promuje swoje produkty z gamingowej serii Predator. W najnowszym konkursie można wygrać plecak Predator Rolltop – wystarczy zrobić zdjęcie lub film z puszką napoju PredatorShot i wrzucić je do mediów społecznościowych z odpowiednimi hashtagami oraz wypełnić formularz zgłoszeniowy. 

Marian Szutiak (msnet)
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Acer daje plecak za zdjęcie z puszką napoju PredatorShot

W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie produktami skierowanymi do osób pasjonujących się grami oraz współzawodnictwem w grach komputerowych, należąca do Acera marka Predator organizuje kolejną kampanię promocyjną swojego produktu PredatorShot, czyli napoju energetycznego występującego w wersjach 250 ml oraz 500 ml. Kupując dowolny napój energetyczny PredatorShot można wygrać plecak Predator Rolltop o wartości 349 złotych. Wystarczy zrobić zdjęcie lub film, na którym znajduje się puszka napoju energetycznego PredatorShot, oznaczyć je za pomocą hastagów: #Precyzja #PredatorShot #Gaming oraz wypełnić specjalny formularz, który znajduje się pod tym adresem. Należy się jednak spieszyć, bo plecak Predator Rolltop wygrywa pierwsze 1000 osób.

Dalsza część tekstu pod wideo

Kup PredatorShot i odbierz plecak

Plecak Predator Rolltop charakteryzuje się dużą elastycznością oraz bardzo dużą pojemnością (35,5 litra), dzięki czemu jest w stanie komfortowo przenosić 15-calowe laptopy. W razie potrzeby, jest w stanie zmieścić również 17-calowe komputery przenośne. Oddzielne przegrody likwidują ryzyko zadrapania obudów, a także ułatwiają pakowanie oraz rozpakowywanie sprzętu. Dolna przegroda może posłużyć do przenoszenia zasilaczy gamingowych oraz rzeczy osobistych. Materiał plecaka wraz z zamkami błyskawicznymi jest nieprzemakalny, a powłoka klasy militarnej z przodu torby pomaga w ochronie przed deszczem.

Jan Błachowicz promuje PredatorShot w wersji bez cukru

Poza wariantami objętościowymi, Acer wprowadził ponadto PredatorShot w wersji bez cukru dla osób dbających o formę. Ostatnia kampania odnosząca się do marki Predator dotyczyła Predator Days w Westfield Arkadia. Wtedy to można było zagrać z Janem Błachowiczem, mistrzem UFC, na dedykowanych stacjach gamingowych Predator Thronos Air. Uczestnicy mogli zdobyć w trakcie imprezy sprzęt gamingowy marki Predator.