T-Mobile Polska wspiera prestiżowe wydarzenie muzyczne

T-Mobile Polska, realizując swoją misję łączenia ludzi i przełamywania barier, ogłosił partnerstwo z 29. edycją Wielkanocnego Festiwalu Ludwiga van Beethovena. Firma podkreśla, że chce tworzyć mosty między ludźmi nie tylko za pomocą nowoczesnych technologii, ale również poprzez uniwersalne doświadczenia, takie jak muzyka, która jest językiem emocji zrozumiałym na całym świecie.

Marian Szutiak (msnet)
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
T-Mobile Polska wspiera prestiżowe wydarzenie muzyczne

Współpraca z renomowanym festiwalem wpisuje się w globalną strategię T-Mobile, która zakłada tworzenie przestrzeni, gdzie technologia, sztuka i ludzie mogą się spotykać i zbliżać do siebie.

Dalsza część tekstu pod wideo

Grupa Deutsche Telekom od 2005 roku współtworzy The Telekom Beethoven Competition Bonn. Dlatego chcemy kontynuować tę historię i podkreślić nasze zaangażowanie w kulturę i sztukę również w Polsce. Naszą misją jest łączenie ludzi, a muzyka Ludwiga van Beethovena wykracza poza czas i granice.

- Andreas Maierhofer, Prezes Zarządu T-Mobile Polska

Wielkanocny Festiwal Ludwiga van Beethovena to jedno z najważniejszych wydarzeń muzyki klasycznej nie tylko w Polsce, ale i na arenie międzynarodowej. Fakt, że ponad jedna czwarta Polaków (26,6%) deklaruje słuchanie muzyki klasycznej, pokazuje jej niesłabnącą pozycję w kulturze kraju. Tegoroczna edycja festiwalu, odbywająca się pod hasłem "Beethoven i wielka poezja", zapowiada bogaty program. Skupia się on na dziełach wokalno-instrumentalnych oraz inspirowanych literaturą, obejmując twórczość od Beethovena, przez romantyków jak Liszt, po kompozytorów XX wieku jak Mahler, Strauss, Ravel czy Krzysztof Penderecki. Wystąpią wybitni soliści, dyrygenci oraz czołowe orkiestry z Polski i zagranicy.

Cieszę się, że do grona partnerów naszego Festiwalu dołącza T-Mobile – marka, która nie tylko wyznacza kierunki rozwoju technologicznego, ale także dostrzega ogromną wartość kultury i muzyki klasycznej. Współpraca z firmą, dla której łączenie ludzi jest fundamentem działalności, doskonale koresponduje z ideą Festiwalu.

- Elżbieta Penderecka, Dyrektor Festiwalu Ludwiga van Beethovena
T-Mobile Polska wspiera prestiżowe wydarzenie muzyczne

Wielkanocny Festiwal Ludwiga van Beethovena odbędzie się w Warszawie w dniach 6-18 kwietnia 2025 roku. Publiczność będzie miała okazję uczestniczyć w 12 dniach wypełnionych muzyką, podczas których zaplanowano 8 koncertów symfonicznych, 3 recitale pieśni, 2 recitale fortepianowe oraz 2 koncerty kameralne. Wydarzenie jest współfinansowane przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Urząd Miasta Stołecznego Warszawy, a patronat honorowy nad nim objął Prezydent RP Andrzej Duda. Partnerstwo T-Mobile stanowi kolejny element wspierający to prestiżowe święto muzyki.