[Aktualizacja] Masz starszy smart telewizor Samsunga? W grudniu stracisz możliwość oglądania na nim Netflixa

Netflix zaczął informować swoich klientów o zbliżającym się końcu wsparcia dla telewizorów Samsung smart, produkowanych w latach 2010-2011, a także telewizorów Vizio starszych niż cztery lata.

Marian Szutiak (msnet)
31
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
[Aktualizacja] Masz starszy smart telewizor Samsunga? W grudniu stracisz możliwość oglądania na nim Netflixa

Posiadacze starszych telewizorów Samsung lub Vizio mogli zauważyć na ekranach swoich urządzeń komunikat Netflixa o zbliżającym się końcu wsparcia tej popularnej platformy VOD dla tych urządzeń. Dotyczy to telewizorów Samsung smart z lat 2010-2011, a także telewizorów Vizio starszych niż czteroletnie oraz pierwszej generacji przystawek Roku. Zmiany wejdą w życie 2 grudnia tego roku.

Dalsza część tekstu pod wideo

- 2 grudnia Netflix nie będzie już obsługiwany na niewielkiej liczbie starszych urządzeń z powodu ograniczeń technicznych. Powiadomiliśmy wszystkich użytkowników, których dotyczy problem, a także podaliśmy im więcej informacji na temat obsługiwanych przez nas alternatywnych urządzeń, aby mogli nieprzerwanie cieszyć się serwisem Netflix.

- napisał rzecznik Netflixa w oświadczeniu przesłanym do serwisu Engadget

Aktualizacja

Otrzymaliśmy oficjalne stanowisko firmy Samsung w powyższej sprawie. Dołączamy je poniżej.

- Samsung został niedawno poinformowany przez firmę Netflix, że od 1 grudnia 2019 r. aplikacja Netflix nie będzie wspierana na wybranych modelach telewizorów Smart TV z 2010 i 2011 roku, które sprzedawane były w Kanadzie i Stanach Zjednoczonych. Użytkownicy tych produktów, otrzymają powiadomienie o zmianie, gdy otworzą aplikację Netflix na swoim Smart TV. Nadal jest wiele innych urządzeń, wspieranych przez Netflix, które można połączyć z telewizorem Smart TV, aby korzystać z aplikacji. Lista obsługiwanych urządzeń dostępna jest na stronie netflix.com/compatibledevices.

- napisał Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Electronics Polska, w oświadczeniu przysłanym do redakcji TELEPOLIS.PL